„Kautra”: nauji autobusai – iki Kalėdų, švieslentės ir elektroniniai bilietai – iki Velykų (292)
„Pakels keleivių aptarnavimą į aukštesnį lygį“
Su dabartiniais vežėjais, aptarnaujančiais Alytaus miesto reguliaraus susisiekimo maršrutus, savivaldybės sudarytos penkerius metus galiojusios sutartys baigėsi pernykščio gruodžio pabaigoje. Su jais sutartys buvo pratęstos iki pradės dirbti nauji vežėjai.
Savivaldybė praėjusių metų pabaigoje pradėjo vykdyti naujų vežėjų parinkimo konkursą, ir jis įvyko paskelbus trečiąjį.
Konkurse buvo trys dalyviai, iš kurių laimėtoja spalio viduryje pripažinta Kauno keleivių pervežimo bendrovė „Kautra“, dešimt metų Alytuje teikianti tarpmiestinio ir priemiestinio pervežimo paslaugas, administruojanti autobusų stotį.
Šį pirmadienį, paskutinę konkurso rezultatų apskundimo dieną, į Kauno apygardos teismą kreipėsi kita konkurso dalyvė – Vilniaus keleivių pervežimo bendrovė „Transrevis“, prašydama pritaikyti laikinąsias apsaugos priemones sutarties su nugalėtoju pasirašymui.
Taip pat ši bendrovė teismui nurodė, kad savivaldybė netinkamai vertino „Kautros“ pasiūlymą, neįsigilino į faktinę situaciją, nesivadovavo pateiktais dokumentais, ir taip padarė esminius viešųjų pirkimų procedūrų pažeidimus.
Beje, „Transrevis“, ketinęs savivaldybei pateikti pasiūlymą dėl keleivių pervežimo miesto maršrutais, teismui buvo apskundęs ir vieno ankstesnio konkurso sąlygas, teismas šiai bendrovei priėmė palankų sprendimą, ir savivaldybei teko koreguoti konkurso sąlygas.
Šį ketvirtadienį Kauno apygardos teismas pagal „Transrevio“ skundą laikinųjų apsaugos priemonių sutarties pasirašymui nepritaikė, ir savivaldybė įgijo teisę pasirašyti sutartį su konkurso nugalėtoja – bendrove „Kautra“, nepaisant, kad Kauno apygardos teismo nutartis dar gali būti skundžiama Lietuvos apeliaciniam teismui. O tai „Transrevis“ ketina padaryti.
Vakar savivaldybė su „Kautra“ pasirašė dvi sutartis: dėl keleivių pervežimo reguliaraus susisiekimo vietiniais maršrutais ir dėl šioje srityje diegiamų elektroninių paslaugų. Sutartis pasirašyta septyneriems metams su galimybe pratęsti dar trejiems. Pirmosios paslaugos dešimčiai metų maksimali kaina skelbiant konkursą buvo 23 mln. 400 tūkst. be PVM, antrosios – 4 mln. 130 tūkst. be PVM.
Sutartys su „Kautra“ pasirašytos pirmajai kainai esant 16 mln. 744 tūkst. be PVM, antrajai – 1 mln. 191 tūkst. be PVM.
„Dar prieš eidami į šios kadencijos savivaldos rinkimus, taip pat pradėję dirbti iš gyventojų gaudavome nusiskundimų dėl viešojo transporto, jis neatitiko žmonių lūkesčių. Manau, kad nauji vežėjai pakels keleivių aptarnavimą į aukštesnį lygį“, – iš karto po sutarčių pasirašymo surengtoje spaudos konferencijoje sakė miesto meras Vytautas Grigaravičius.
„Kautros“ generalinis direktorius Linas Skardžiukas tvirtino, kad šiam konkursui rengtasi atsakingai: „Mūsų įmonei – 85-eri, esame transportininkai profesionalai. Sąžiningoje kovoje pateikėme geriausią variantą. Iki Kalėdų Alytuje pradės dirbti 27 mažesni nauji „Mercedes“ autobusai ir penki didesni. Visi bus žemagrindžiai, patogūs visiems keleiviams. O iki Velykų atsiras švieslentės pagrindinėse miesto stotelėse ir elektroniniai bilietai.“
„Miestas tikrai gavo geriausią variantą už gerą kainą“
Kaip spaudos konferencijoje teigė mero pavaduotojas Tautvydas Tamulevičius, pasiruošimas šiam konkursui ir pats konkursas užtruko dvejus metus: „Už tai noriu padėkoti savivaldybės administracijos darbuotojams. Dabar miestas tikrai gavo geriausią variantą už gerą kainą. Konkursas vyko sąžiningai, konkurso sąlygose numatyta, kad pagal gyventojų pageidavimus gali būti keičiami kai kurie maršrutai. Jų mieste, pradėjus dirbti naujam vežėjui, padaugės nuo dešimties iki dvylikos. Autobusai važiuos net tomis gatvėmis, pavyzdžiui, Gardino, Vilties, Kauno, kuriomis dabar net nėra vietinių maršrutų. Taip pat atsiras mėnesiniai bilietai, kurie žmonėms leis taupyti.“
„Kautros“ partnerių, diegsiančių technologinius sprendimus aptarnaujant Alytaus vietinius maršrutus, Kauno bendrovės „Du trys“ direktorius Darius Pakusas tvirtino, kad autobusuose bus vykdoma nuotolinė pajamų kontrolė, taip pat fiksuojamos pajamos, švieslentėse keleiviai matys informaciją apie atvykstančius autobusus, jie galės naudotis elektroniniais bilietais.
Pasak „Kautros“ marketingo direktoriaus Gintauto Pakuso, miesto maršrutus aptarnaujančiuose autobusuose dirbs apie 70 darbuotojų, jau kitą savaitę bus išplatintas kvietimas ateiti į įmonę dirbti vairuotojams, iš pradžių jiems bus surengti mokymai.
Kauno bendrovės atstovai patikino, kad vairuotojai gaus maždaug 600 eurų algą į rankas, toks yra vidutinis atlyginimas Alytuje ir „Kautra“ pasiruošusi jį mokėti.
Komentarai
Palikite savo komentarą
Kaip gerai, kad musu laukia…
Komentaras
Kaip gerai, kad musu laukia tokie pokyciai.Aciu visiems, kurie prisidejo prie sio projekto.Labai noretusi, kad atsirastu marsrutai ir A.Jonyno gatve.Taip pat reiketu geresnio susisiekimo su ligonine is Vidzgirio.
Būtinai reikėtų elektroniniu…
Komentaras
Būtinai reikėtų elektroniniu bilietų
Kodel nevaziuoja autobusai…
Komentaras
Kodel nevaziuoja autobusai Statybininku gatve
Kodel nevaziuoja autobusai…
Komentaras
Kodel nevaziuoja autobusai Statybininku gatve
Kodel nevaziuoja autobusai…
Komentaras
Kodel nevaziuoja autobusai Statybininku gatve
Kodel nevaziuoja autobusai…
Komentaras
Kodel nevaziuoja autobusai Statybininku gatve
Kodel nevaziuoja autobusai…
Komentaras
Kodel nevaziuoja autobusai Statybininku gatve
Kodel nevaziuoja autobusai…
Komentaras
Kodel nevaziuoja autobusai Statybininku gatve
Kodel nevaziuoja autobusai…
Komentaras
Kodel nevaziuoja autobusai Statybininku gatve
Kodel nevaziuoja autobusai…
Komentaras
Kodel nevaziuoja autobusai Statybininku gatve
Kodel nevaziuoja autobusai…
Komentaras
Kodel nevaziuoja autobusai Statybininku gatve
Ar vėl autobusai būs…
Komentaras
Ar vėl autobusai būs vaikiški,ar jau normalūs kaip ir kituose miestuose?