„Alytų valdo ne noras padėti visam miestui, o interesai” (31)
– Jūs, Gediminai, pernai dirbote tarybos Kultūros, švietimo ir sporto komitete, po to perėjote į Investicijų, ekonomikos ir biudžeto komitetą. Kokias problemas pastebėjote ir į kokius jų sprendimus koncentravotės?
G.Daukšys: Pernai gyventojai sumokėjo 68 milijonus eurų į miesto biudžetą. Tai tikrai daug. Mokesčius mes mokame tam, kad savivaldybė palaikytų švarą ir tvarką mieste, globotų ir prižiūrėtų negalinčius savimi pasirūpinti bendruomenės narius, organizuotų vaikų švietimą ir ugdymą.
Mieste veikia socialinių paslaugų, švietimo, neformalaus vaikų ugdymo įstaigos, už teikiamas paslaugas gaunančios finansavimą iš miesto biudžeto. Tikrai gerai, kad aplinkinių savivaldybių gyventojai renkasi mūsų miesto įstaigas dėl jų teikiamų viešųjų paslaugų. Klausimas – kas turi sumokėti paslaugos kainą.
Logiška, kad už mūsų savivaldybės gyventojams suteiktas paslaugas moka miesto savivaldybė. Nenormalu, kai mokesčius susirenka viena savivaldybė, o už jos gyventojams suteiktas paslaugas sumoka kita savivaldybė. Tai nesąžininga.
Alytaus lopšeliuose-darželiuose pernai buvo ugdomas 771 kitos savivaldybės vaikas, 159 vaikai iš kitų savivaldybių lankė Muzikos mokyklą, 50 vaikų – Dailės mokyklą, 384 vaikai – Jaunimo centrą, daugiau kaip 400 vaikų – Sporto ir rekreacijos centrą. Šių vaikų auklėtojų, mokytojų ir trenerių darbo valandų apmokėjimui išleista 1 mln. 800 tūkst. eurų miesto mokesčių mokėtojų pinigų.
Tiesa, vienintelė Alytaus rajono savivaldybė šiek tiek prisidėjo pervesdama 101 tūkst. eurų. Tad bet kuriuo atveju vien kitų savivaldybių vaikų priežiūrai ir ugdymui buvo išleista virš 1 mln. eurų alytiškių sumokėtų mokesčių. Ir tai nevertinant pastatų, kuriuose jiems teikiamos paslaugos, išlaikymo, remonto ir priežiūros kaštų.
Prieš tvirtinant pernykštį miesto biudžetą, meras Nerijus Cesiulis dievagojosi, kad susitars su kitų savivaldybių merais, jog būtų apmokama už jų gyventojams suteiktas paslaugas. Tvirtino, kad su Alytaus rajono meru jau susitaręs dėl 200 tūkst. eurų pervedimo. Deja, patvirtinus biudžetą, miesto meras pamiršo rūpestį mūsų savivaldybės gyventojų sumokėtų mokesčių efektyviu naudojimu ir pasinėrė į savo asmeninio įvaizdžio gerinimą socialiniuose tinkluose.
Kai moki nežinia kam, kiek ir už ką, nelieka pinigų Šv. Benedikto gimnazijos supuvusiems langams pakeisti, Sporto mokyklos stogui suremontuoti, gatvėms asfaltuoti, pagaliau – mūsų vaikus ugdantiems pedagogams ir kitiems darbuotojams atlyginimams padidinti.
– Prieš tvirtinant pernykštį biudžetą jūsų frakcija dar negalėjo pasakyti, ar bus naujai formuotoje miesto tarybos daugumoje. Kodėl taip buvo atsitikę?
S.Leonavičius: Taip, tuo metu jūs, žurnalistai, klausėte, ar mūsų frakcija bus tarybos daugumoje. Mes atsakydavome, kad viskas priklausys nuo to, ar sutarsime su valdančiąją dauguma dėl darbo principų. Šiandieninė situacija rodo, kad nesusitarėme. O nesusitarėme todėl, kad mūsų frakcijos dalyvavimas politikoje paremtas principu nesavanaudiškai ir nuosekliai dirbti alytiškiams, neatidėliojant spręsti įvairias jų problemas, padėti žmonėms sugrąžinti jų pažeistas teises, laiku reaguoti į jų kreipimąsi.
Mūsų frakcijos narių darbo miesto taryboje patirtis parodė, kad kai kurios gyventojų problemos įsisenėjusios dešimtmečius. Tą puikiai iliustruoja į Aplinkos ir plėtros komitetą besikreipiančių žmonių didelis skaičius ir jų problemų pobūdis (šio komiteto pirmininkas yra S.Leonavičius, jame dirba ir Valius Micevičius – A.M.)
– Tačiau kurį laiką jūs buvote pakankamai tolerantiški tarybos valdančiosios daugumos atžvilgiu.
S.Leonavičius: Pirmus dvejus šios kadencijos tarybos metus mūsų darbas valdančiosios daugumos atžvilgiu iš tiesų buvo tolerantiškas, vengiant kritikos valdančiajai daugumai, nesiveliant į įvairias intrigas. Tačiau bendros kalbos su dabartine valdančiąja dauguma nepavyko surasti net ir neoponuojant jai.
Mes akcentavome ir akcentuojame, kad mero ir daugumos priimti ir priimami sprendimai įrodo absoliutų jų neūkiškumą, nesugebėjimą valdyti finansus, nenorą spręsti miesto ūkinius ir infrastruktūrinius reikalus, taip pat nenorą spręsti sveikatos, švietimo, sporto įstaigų problemas. Glumina nekompetencija miesto strategavimo klausimais regiono, šalies lygmeniu.
Susidaro toks įspūdis, kad vieno ar kito sprendimo priėmimą miesto taryboje lemia partiniai, politiniai, asmeniniai interesai. Peršasi išvada, kad mūsų frakcijos tikslai, darbai ir priemonės kardinaliai netinka valdantiesiems.
– Kokius grupių ar politinius interesus turite galvoje?
S.Leonavičius: Vieša paslaptis, kad, pavyzdžiui, sportą su finansiniais srautais ir švietimą su didžiausia miesto biudžeto dalimi „globoja“ senosios partijos. Žmonės per rinkimus galvoja, kad naujai išrinkta valdžia pagaliau atkreips dėmesį į jų problemas, daug ką pakeis. Bet visą laiką pasitvirtina posakis: drakonas mirė – tegyvuoja drakonas.
Aš į politiką atėjau su „Alytaus piliečiais“, nes tikėjau, kad jie nori keisti sistemą. Bet taip neatsitiko, – pilietininkai aklimatizavosi ir integravosi į tą sistemą.
Mūsų frakcija taryboje stengiasi atliepti alytiškių lūkesčius ir niekur integruotis nesiruošia. Todėl mūsų frakcija taryboje tam tikroms grupėms tikrai trukdo.
Aš niekaip nesuprantu, kaip Alytuje formuojamas biudžetas, jei savivaldybės įstaigų darbuotojų atlyginimams jau keleri metai iš eilės pristinga 3 mln. eurų. Kiekviena šeima savo biudžetą planuoja ir pirmiausia lėšas numato svarbiausioms išlaidoms – maistui, mokesčiams susimokėti, po to kas lieka – pramogoms. Juk tėvai pirmiausia ne pramogauja, o rūpinasi, kad vaikams galėtų nupirkti maisto, patenkintų būtiniausius poreikius.
Alytuje fomuojant biudžetą, viskas vyksta atvirkščiai. Pirmiausia žiūrima projektinės veiklos finansavimo, o tik paskui – lėšų darbo užmokesčiui. Tokia valdančiosios daugumos nekompetencija mane šokiruoja ir kaip žmogų, ir kaip politiką. Finansų ir investicijų skyriaus specialistai yra pastebėję, kad Alytaus miesto savivaldybė yra vienintelė Alytaus regione, kur turi deficitą darbo užmokesčiui.
Lietuvoje mokesčiai didėja, ekonominė situacija prastėja, dirbančiųjų trūksta, o Alytuje nuolat nepaisoma Vyriausybės nutarimų dėl darbuotojų atlyginimų didinimo. Tarybos nariams svarstant biudžetą pateikiamas melagingai išpūstas lėšų, reikalingų darbo užmokesčiui, poreikis.
– Savivaldybės įstaigų darbuotojai be algų nelieka, jos išmokamos. Vadinasi, pinigų biudžete surandama.
V.Micevičius: Taip, surandama. Tačiau blogai, kad kokios nors srities finansavimui tvarka patvirtinama, bet nerandama lėšų iš biudžeto tai sričiai.
Paminėsiu konkretų pavyzdį. Pasitvirtinome mažiau biurokratišką tvarką, švelnesnes sąlygas daugiabučių namų bendrijoms, kurios už savo gyventojų ir savivaldybės pinigus, vadinamojo dalinio dalyvavimo būdu gali įsirengti automobilių stovėjimo aikšteles, įvažiavimus, regis, viskas lyg ir gerai. Tačiau, kai daugiabučių bendrijos ėmė kreiptis į savivaldybę su prašymais skirti pažadėtą dalinį finansavimą, paaiškėjo, kad pinigų nėra.
Šių metų biudžete tam numatyta 200 tūkst. eurų. Mūsų frakcijos siūlymas šią sumą padidinti iki 300 tūkst. eurų. Kad gyventojai nori prisidėti tvarkant miestą, reikia tik džiaugtis.
Gyventojams, mokantiems mokesčius į miesto biudžetą, nesuprantamas ir kitas dalykas – kodėl asfaltuotos gatvės, pavyzdžiui, žiemą valomos ir barstomos nuolat, o žvyruotos tik pagal savivaldybės atskirą tvarką. Visi gyventojai turėtų būti lygūs ir gauti paslaugas iš savivaldybės.
Mūsų frakcija šiemečiame biudžete siūlo numatyti bent 50 tūkst. eurų saugaus eismo priemonėms diegti gatvėse, tai yra gatvėse esantiems žymėjimams, pavyzdžiui, perėjoms, kitiems ženklams atnaujinti. Tai daryta prieš ketverius metus ir ženklinimas jau pasenęs.
Nežinau, ar mūsų siūlymams bus pritarta. Manau, kad jie reikalingi miestui.
Kadangi esu savivaldybės Saugaus eismo komisijos narys, komisija susiduria su daug gyventojams iškylančių problemų dėl ženklų gatvėse, ne vietose pastatomų automobilių. Pavyzdžiui, atliekų surinkėjai negali privažiuoti prie konteinerių, nes tam trukdo sustatyti automobiliai. Norint tai išspręsti, reikia pastatyti reikiamus ženklus, o tam būtinos lėšos.
– Jūs, Sigitai, ne kartą esate kritikavęs miesto tarybą dėl neskiriamų pinigų kai kuriems savivaldybei pavaldžių įstaigų darbuotojams, nors jos yra numatytos valstybės biudžete.
S.Leonavičius: Kai Vyriausybė skiria lėšų švietimo, kultūros, sporto darbuotojų algoms didinti, kitos savivaldybės, pavyzdžiui, Druskininkų, Lazdijų rajono, dar iš vietinių biudžetų prideda pinigų. Pas mus Alytuje tokių lėšų nesurandama net ir po kultūros ministro Simono Kairio kreipimosi į Lietuvos savivaldybių merus. Ministras kvietė merus papildomai numatyti lėšų kultūros ir meno darbuotojų atlyginimams didinti, prašyta prie didinamų atlyginimų prisidėti ne mažiau, nei tam skiriami valstybės asignavimai.
Nors Alytus ir paskelbtas 2022 metų Lietuvos kultūros sostine, nors ir yra ministro kreipimasis, miesto meras lieka kurčias.
– Kodėl, Jūsų nuomone, vis neįvyksta švietimo įstaigų pertvarka?
S.Leonavičius: Žinome, kad mieste švietimui skiriama didžioji mūsų biudžeto dalis. O kur pinigai, ten ir povandeninės srovės. Mano nuomone, valdantieji sukūrė jų interesus atliepiančią švietimo įstaigų pertvarkos darbo grupę, kad ji iš esmės nieko nekeistų. Buvo tik paliesta pradinė mokykla „Sakalėlis“ ir „Drevinuko“ mokykla-darželis, kur nebuvo suinteresuotų politinių grupių, bet dėl tėvų pasipriešinimo ir jų pertvarkyti nepavyko.
Frakcijos nuomone, nė vienos mokyklos dabar uždaryti nereikia, pas mus nėra jungtinių klasių. Tik reikia joms susimažinti ūkines lėšas ir per metus būtų sutaupoma apie 1,8 mln. eurų. O laisvus mokyklų plotus įveiklinti.
Tačiau pateiksiu pavyzdį, kur taupyti tikrai nereikia. Jaunimo centre būtina įrengti keltuvą neįgaliesiems pakilti į antrą aukštą. Teko pernai lankytis viename čia vykusiame renginyje ir graudu buvo žiūrėti, kaip neįgalus asmuo negalėjo patekti į antrą aukštą.
– Ar matote perteklinių etatų kai kuriose savivaldybei pavaldžiose įstaigose?
G.Daukšys: Pavyzdžiui, mokyklose yra du darbininkai ir direktoriaus pavaduotojas ūkiui. Negi direktoriui sunku vadovauti dviem darbuotojams? Gal atsisakius perteklinio etato, galima padidinti algas ūkio darbininkams?
Daugelyje savivaldybės įstaigų yra perteklinių etatų, kad juose būtų įdarbinti valdančiojoje daugumoje esančių partijų bičiuliai ar giminaičiai. Atsisakius visų perteklinių etatų, savivaldybės įstaigų darbuotojams algas galėtume padidinti 20–25 procentais.
Kalbant apie biudžetą man niekaip nesuprantama, kaip, pavyzdžiui, bibliotekai skiriant beveik 0,5 mln. eurų per metus, pristingama kelių tūkstančių eurų leidinių prenumeratai. Kokia biblioteka, jeigu joje nėra periodinių leidinių? Maždaug tiek pat per metus skiriama Kraštotyros muziejaus išlaikymui, o vėlgi kelių tūkstančių eurų nesurandama mieste dirbančių menininkų darbų kolekcijai kaupti. Muziejui istorinių vertybių kaupimas yra labai svarbu, tai jų veiklos sritis.
V.Micevičius: Kažkada viena miesto mokykla turėjo daugiau kaip pusantro tūkstančio mokinių, joje buvo direktorius ir pavaduotojas. Dabar mokykla turi apie 600 vaikų, o direktorius – du pavaduotojus ugdymui, pavaduotoją ūkiui, kartais dar ir pavaduotoją projektinei veiklai. Ar tai normalu? Todėl ir trūksta pinigų darbo užmokesčiui.
G.Daukšys: Tačiau surandami 89 tūkst. eurų Kauno taikomosios dailės mokyklos Alytaus filialiui. Ši įstaiga pavaldi Švietimo, mokslo ir sporto ministerijai, ministerija skiria ne tik mokymui, bet ir ūkio išlaidoms reikalingas lėšas. Jų netrūksta nei Alytaus profesinio rengimo centrui, nei Alytaus kolegijai. Tai kodėl finansuoti Kauno profesinę mokyklą? Gal todėl, kad filialui vadovauja buvęs miesto tarybos narys, liberalas Arvydas Švirmickas, o liberalai yra tarybos valdančiojoje daugumoje. Mano nuomone, tai akivaizdus politinės korupcijos pavyzdys.
– Ar dėl šiemečio biudžeto buvo diskutuota su miesto bendruomene, jos grupėmis? Gal tam trukdo koronaviruso pandemija?
S.Leonavičius: Šiuo atveju pandemija, kaip sakoma, niekuo dėta. Buvo galima su miesto bendruomene susitikti, diskutuoti, juk kultūriniai renginiai tai vyksta. Tačiau meras nusprendė su žmonėmis diskutuoti tik savo „Facebook“ paskyroje. Daug alytiškių pastebi, kad meras perdėtai rūpinasi tik savo asmeniniu įvaizdžiu, o tam yra numatomos nemažos pinigų sumos iš miesto biudžeto.
Kalbėjosi Alma Mosteikaitė
P. S. Spausdinama vadovaujantis Alytaus miesto savivaldybės tarybos veiklos reglamentu Nr. T-362.
Popierinė "Alytaus naujienos" laikraščio prenumerata
Norėdami užsiprenumeruoti popierinę "Alytaus naujienos" laikraščio versiją rašykite mums el. paštu: skelbimai@ana.lt ir nurodykite savo vardą, pavardę ir adresą, kuriuo turėtų būti pristatomas laikraštis. Kai tik gausime jūsų laišką, informuosime Jus dėl tolimesnių žingsnių.
Komentarai
Palikite savo komentarą
Great job for publishing…
Komentaras
Great job for publishing such a beneficial web site. Your web log isn’t only useful but it is additionally really creative too. Packers and Movers Gurgaon to Jaipur
บาคาร่าฝากถอนไม่มีขั้นต่ำ is…
Komentaras
บาคาร่าฝากถอนไม่มีขั้นต่ำ
is a promotion, online slots, deposit 10, get 100 new Popular for people with small capital, really suitable for investors. With a small budget to play
Positive site, where did u…
Komentaras
Positive site, where did u come up with the information on this posting? I have read a few of the articles on your website now, and I really like your style. Thanks a million and please keep up the effective work. Do a visit in my website to see more updates and interesting post that you may like.
painting company Sunshine Coast
designs bathroom renovations
Professional Lawn Care Newcastle
BBQ Cleaning Newcastle/a>
Marijampolės politikė…
Komentaras
Marijampolės politikė atsisako ambicijų S.Skvernelio partijoje po pranešimų apie ryšius su Ž.Buzu ir A.Pukeliu. Gedas Pukelio paspirtukas ?
tikrai kam tiek pavaduotoju…
Komentaras
tikrai kam tiek pavaduotoju mokyklose,kavos gereju
Kaip nusibodo tas pats…
Komentaras
Kaip nusibodo tas pats komentatorius ir vis apie tą patį rašymą iš moters kompiuterio. Nagi, pamirškite. jau niekam neįdomu kas ką ir kur rašė. O vyrai šaunuoliai, kad kovoja už alytiškius. Verslininkai jiems nereikia atidirbinėti už dotacijas. Ačiū, kad esate.
Matot apačioj komentare…
Komentaras
Matot apačioj komentare rinksiu parašus ir kreipsiuos į teismą...Parodo mentalitetus, o gal įpročius? Gal taip ir atseit milijonus užsidirbo per teisėsaugą? Kas kur į teismą? Gal ir pirmas žodis, kaip gimė vietoj mama, buvo į teismą? Kokių išminčių yra...
Pakartotinas klausimas…
Komentaras
Pakartotinas klausimas tarybos nariui, kuris savivaldybės Etikos komisijos tyrime sprendimu Nr.KPPb-16 kviestas neatėjo prie kolegų aiškiai pasakyt, jis ar ne jis rašinėjo žeidžiančius komentarus nutrauktam teisėsaugos ikiteisminiam tyrime Nr.03-2-00215-15 ? Kur nuo triadų cirkų po privačių ieškiniu būnant politiku teismo civ. bįloj Nr.2-952-292/2017 išsidirbinėjo iki..? Kur nustatyta po moters darbo ir namų kompais, moteris atsisakė duot parodymus. Jei pats politikas aiškiai nepasako, gal gali frakcija išreikšt nuomonę? Ar kiti tarybos nariai? Nes polirikams davus priesaikas laikytis įstatymų jų veikloje ir elgesį neaiškumų neturi likt? Jei iki tiek nesugebama taryboj išsiaiškint, tai iki kokio lygio krista? Kam eit į politiką, jei nesugebama būt atsakūngais ir atskaitingais?
Konstitucijos 118 str.-…
Komentaras
Konstitucijos 118 str.- prokuroras numatytais atvejais gina asmens, visuomenės, valstybės interesus. 46 str.- valstybės ūkinė veikla reguliuojama Tautos bendros gerovės lygiui. - O ne atskirų..22 str.- įstatymas ir teismas saugo asmens ir šeimos garbę. 33 str.-piliečiams laiduojama teisė kritikuot valdžios darbą. Draudžiama persekiot už kritiką. 109 str.- teisėjas klauso tik įstatymo. 110 str.- negalioja jokie kiti priešingi Konstitucijai įstatymai. Jei neaišku, teisėjai kreipias į Konstitucijos teismą realios situacijos išaiškinimo. Politikai davę priesaikas laikytis įstatymų. Kur ir sav. Įst.- rinkti į tarybą atsakingi ir atskaitingi alytiškiams. Pagal politikų elgesio Kodčkso normas nepriekaištinfai elgtis, jei kur įtarimų aiškint visuomenei. -Tad į politikų priogeratyvas neįeina skūst po teismus. Čia daugia tam tikrų provokatorių požymiai. Nieko bendro neturintys su politiko statusu. Kaž kas taryboj nenori suvokt politikams keliamų aukštų reikalavimų.
Anais metais neapsikentę…
Komentaras
Anais metais neapsikentę savivaldybės valdininkai net kolektyviniu parwiškimu dėl atskirų kaip mobingu mosikuojant teismais kreipės į visuomenę. Siekdami apsigint nuo šių metodų. Normaliai taryba turėjus svarstyt ir išklausyt viešai pasirašiusių valdininkų argumentus nedryso. Tuo paliko landas intrigoms. Teisėsauga turėjusi nors nuomonę išreikšt, vėl pratylėjo. Kas čia gaunas Alytuj, kad galima taip išsidirbinėt? Net teismo civ. bįloj Nr.2-952-292/2017 klausiys nuomonės teismo pirmininkės, ji teisingai kalba. Teisėja turėjo prisilaikyt Konst. 109,110 straipsnių. Realybėj vyksta kitaip? Kokie interesai Alytuj net teisme dominuoja?
Jei portalų savininkai…
Komentaras
Jei portalų savininkai negerbia komentatorių, teks patiems pradėti veikti ir ginti savo garbę. Kantrybė jau baigėsi. Pasižadu rinkti visus komentarus vieno elemento, parazituojančio komentaruose jau ir nuo 5 val. ryto. Surinkus tinkamą kiekį, nuo bendruomenės kreipsimės į teismą. Gal tą jau du kartus teistą šmeižiką trečias teismas atves į protą
Šio kaip gaivaliuko po…
Komentaras
Šio kaip gaivaliuko po politika vietos oligarchėlių per intrigas su teisėsauga gniaužt miesto interesą kaina milžiniška. Jei pagal kitų pavyzdžius į pramonės parkus, kur savivaldybės investavę 10 milijonus ir kad atsipirktų pritraukia stambius investuotojus, Alytuj jų pavyzdžiais šiam momentui galėjo būt pritraukta 100 milijonų investicijų su sukurtom 1000 normaliai apmokamų darbo vietų. Tada būt perėję dirbt kur geriau moka iš kur silpnai moka. Dabar pustuščias pramonės parkas paleistas per smulkius ten po milijonuką atseit investuojas su keliom dešimtim darbo vietų. Reiškia rimtam investuotojui, kur lemtų miesto vystymą, nėra rimtų plotų. Kitas pavyzdys per teismus įveltas aerodromo klausimas, kur turi operatyviai sprest per tarybą. Čia praleidžia brangų laiką savivaldybė. Vėl aerodromo 100 ha vertė - grubiai 40 milijonų. Sudedam su neišnaudotu galingu pramonės parko ir aerodromo atvejais- grubiai galimai 100 milijoninės sumos gaut miesto labui sumos nuplaukė...Kol jie čia blusinėja, kur mokyklukėj etato daugiau ar mažiau. Kur gatvukė pirmiau, ar ne pirmiau remontuot- blusinės sumos lyginant pagal rimto potencialo neišnaudojimus. Kur išnaudojus visai kitas vaizdelis Alytaus vystyme. Kaip Vilniuj didesni atlyginimai ir daugėtų gyventojų. Nei dabar kartais iki nužmogėjimų užsiblusinėję dėl mažėjančio miesto potencialo likučių. Reikia skirt tarybos kompetencija svarbiausia vystymas makroekonominių rodiklių lygį. O ne blusinėjimas kur koks alytiškis ne taip pasakė ir per teisėsaugą regzt, kad kitus prigasdint iki beteisių baudžiauninkų lygio. Kur tiesiog teismo salėse iki nualpinėjimų atvirai tyčiojasi iš neįtinkančių. Prieš tokius kaip nužmogėjusius metodus net partinukai su savo įpatumais kaip gėlytės. Nei čia praradę visus žmoniškumus, jei kas ne pagal jų.
Alytuj, kad po politika…
Komentaras
Alytuj, kad po politika nuslopint neįtinkančius dėl aerodromo ir pramonės oarko ypatumų, ištobulinę schemas dorot neįtinkančius ir kitiems prigasdint, kad netrukdytų saujelės interesams. Būdami politikais nepagrystai naudoja privataus kaltinimo ūnstitutą, kad samoningai pakenkt ir nuslopint neįtinkantį ir kitus prigasdint. Kad neliestų nepatogių temų dėl aerodromo. Per teisėsaugos derinius pasipropovokuojant po nutrauktu ikiteisminiu tyrimu Nr.03-2-00215-17 ir pačiam politikui tiesiai realizuojant per Alytaus teismo civ. bylą Nr.03-2-00215-17 . Kur teismo salėj politikas iš priilyginęs eiliniui, logiškai po atsistatydina iš tarybos nario jei prilygina save eiliniui, ir tyčiojas kiek gali. Pradžioj iš alytiškio reikalauja psichinės pažymos ir leidomo ginklui. Po to reklamuojas tarybos nariu, kad jo misija stabdyt alytiškį. Po to girias kaip tarybos narys kovojas dėl žmonių už atliekų tvarkymą. Alytiškiui paklausius, kur kaip tarybos nario tarybai raštu teikti siūlymai dėl atliekų tvarkymo, prasideda triadų serijos turiniu. Kas ubagui davė teisę aiškint, klaust, linki blogo alytiškiui ir jo šeimai, klykia kad neišsimokėtų. Vėliau vadinant žmogysta pats pabala ir stovėdamas drimba ant kėdės. Advokatė tablete gaivona.-O jei būt neatgaivinus, kas kaltas? Kad politikas ir teisėja davę priesaikas laikytis įstatymų, jų nesilaiko. O Konst. 109 str.- teisėja klauso tik įstatymo. 110 str.- negalioja joks įstatymas, priešingas Konstotucijai. 21 str.- negalima asmens žemont. 22 str.-teismas ir įstatymas saugo asmens ir šeimos garbę nuo savavališko kišimosi ... 29 str.- negalima žemint pagal socialines grupes. 33 str.- piliečiams laiduojama teisė kritikuot valdžią. Draudžiama persekiot už kritiką.- Štai kokie įvykiai po politika vyksta pridčngiant po demagogija. Kokiom schemom dorojami neįtinkantys, drystantys už miesto interesą reikliau stot. Štai dėl ko Alytus nyksta ir įmurkdytas per intrigas stagnuot. Štai todėl pilnai miesto labui neišnaudotas pramonės parkas ir aerodromas. Kuris atvirai įveltas per teismą praleidžiant brangų laiką per tarybą sprest miesto labui. O aerodromo 100 ha žemių su pastatais vertė apie 40 milijonų grubiai. Dar įdomus klausimas dėl turto perdavimo savivaldybei, ar ten faktai atitinka? Štai šiais klausimais vengiama aiškint alytiškiams.
Dar dėl aerodromo pamatys…
Komentaras
Dar dėl aerodromo pamatys alytiškiai. Mano, prigasdino būdamas tarybos nariu per privatų ieškinį nuo intrigų teisme net nualpinėjantis dėl nepalankių temų dėl aerodromo. Nematant teisėsaugai nutrauktam ikiteisminiam tyrime Nr.03-2-00215-17 kas rašinėja tokiom triadom po moters darbo ir namų kompiuteriais. Kur moteris atsisakė duot parodymus. Tyrus savivaldybės Etikos komisija sprendime Nr.KPPn-16 kvietė politiką ateit ir prie akių kolegoms pasakyt, jis ar ne jis tais žargonais. Kad įtarimų nelikt. Neatėjo. O jei rašė kiti, byla naudojantis kito asmens duomenimis. Rimta i Etikos komisija tokiu atveju turėjo kreiptis į teisėsaugą, kad kūnkretint ir įtarimų nelikt. Nes politikai davę priesaikas laikytis įstatymų turi elgtis taip, kad įtarimų nelikt. Bet, nebūt...? O jei po moterim slepias -NUŽMOGĖJIMŲ lygiai.
vėl šitas loja, nes turi už…
Komentaras
vėl šitas loja, nes turi už savo šmeižtą susimokėti, o dirbti tai tingi
Alytaus teismo civ. byloj Nr…
Komentaras
Alytaus teismo civ. byloj Nr. 2-952-292/2017 politikas po privačiu ieškiniu teisme link neįtinkančio alytiškio triadom turiniu- ,,kas ubagui davė teisę aiškint, klaust, kad neišsimokėtų..". Vadinant alytiškį žmoggsta stovėdamas pabala ir drimba ant kėdės. Jei advokatė tablete būt neatgaivinus, kas kaltas, kad politikas teismo salėj būt numiręs nuo neapykantos prieš neįtinkantį alytiškį? Kad teisėja ir politikas davę priesaikas laikytis įstatymų nepaiso Konst. 21,22,25,29,33,109,110 straipsnių. O gatvėj už tokią leksiką bent kuris save gerbiantis pakrautų. O čia Alytuj elitiniai po politika ir teisėsaugoj.
Dėkojame gerb. Leonavičiui…
Komentaras
Dėkojame gerb. Leonavičiui už pagalbą sprendžiant neįgaliukų vaikų problemas. Ačiū ir už padovanotas šventes. Sveikatos ir stiprybės Jums
Tik, apie strategines…
Komentaras
Tik, apie strategines problemas neužsimena net. Aiškina žemesnio lygio kategorijoj. Tik kaip politikams kalbėt maža. Prabylant tarybos narių lygy, reikia parodyt kokius konkrečius siūlymus šiom sritim teikė tarybos svarstymui registruojant savivaldybės duomenų bazėj ir konkrečiais parašais pasirašant. Būtent taip vertinami tarybos nariai pagal tarybai teiktus konkrečius siūlymus ir už ką atsakingi, o ne abile kalbėt. Ką kiekvienas besidomintis savivalda eilinis alytiškis nuo gatvės sugeba.
Namanau, kad vyrai…
Komentaras
Namanau, kad vyrai nusišnekėjo apie mokyklas. Mokyklos mažos, o administracijos visa krūva. Tikrai mažai mokyklai nereikia dviejų pavaduotojų ugdymui ir dar vieno pavaduotojo ūkiui. Su ūkio reikalais gali puikiai susitvarkyti ir direktorius. Šaunuoliai, kad viešinate miesto skaudulius.
Pagal LR Konst. 46 str. -…
Komentaras
Pagal LR Konst. 46 str. - valstybės ūkinė veikla turi būt reguliuojama taip, kad tarnautų Tautos bendros gerovės lygiui.- Per savivaldą Alytuj dominuoja taip vadinami oligarchiniai interesai pramonės parko apkrovimas smulkiais vietoj rimtų investuotojų ir aerodromo 100 ha žemės įvelta per teismus praleidžiant brangų laiką per tarybą sprest miesto labui. Per partonukų interesus nevykdymas reformų ir negebėjimas dirbt per es paramą galimybės monopolininkams kelt paslaugų kainas kiek pajėgia. Dar yra krepšonio interesų žaidėjas. Būsimiems rinkimams deliojami interesų aktyvistai, likę, ne rimčiau. Čia kaip atidirbti scenarijai.