Tegul pažadas daugiau sportuoti nuo Naujųjų metų tampa tikslu

nuotrauka
Gal šiemet verta pabandyti ką nors naujo? Pavyzdžiui, vietoj pažado nuo Naujųjų metų pradėti sportuoti, pasidovanoti sau narystę sporto klube. Niekam ne naujiena, kad aktyvi fizinė veikla ne tik padeda reguliuoti kūno linijas, tačiau taip pat užtikrina gerą sveikatą bei puikią savijautą. Deja, naujametiniai pažadai netenka savo motyvuojančios galios po švenčių praėjus vos mėnesiui. Geresnių rezultatų pavyks pasiekti, jei dar tik pradėję dėlioti sąrašą „kitais metais būtinai“ paisysite keleto paprastų taisyklių.

Tiksliai įsivardinkite, ko siekiate

Tikslas „daugiau sportuoti“ tėra frazė, nusižiūrėta nuo straipsnių, primenančių apie sveikos gyvensenos principus. Įsivardinkite, ko konkrečiai siekiate sporto salėje: kontroliuoti svorį, suformuoti raumenis ar tiesiog fiziškai sutvirtėti. Tikslus žinojimas, ko siekiate, padės pasirinkti tinkamiausią sporto programą, o taip pat leis ilgesnį laiką išlaikyti motyvaciją, kai kils pagunda praleisti treniruotę. Tikėtina, kad sulieknėti norėsite net tada, kai pabos „daugiau sportuoti“.

Atsisakyti devizo „viskas arba nieko“

Pasiryžus sportuoti norisi griebti jautį už ragų – šokti į bėgimo batelius ir įveikti jei ne maratoną, tai bent pusmaratonį. Vis tik, nėra gera mintis pradėti sportuoti nuo penkių treniruočių per savaitę – po dviejų savaičių būsite pervargę ir nejausite jokio džiaugsmo dėl pokyčių. Įvertinkite savo galimybes adekvačiai ir verčiau sau išsikelkite nedidelį tikslą, kurį tikrai galėsite įgyvendinti, nei užprogramuoti nusivylimą. Atminkite – dideli pokyčiai prasideda nuo mažų įpročių. Nė vienas bėgikas nepradėjo treniruočių nuo maratono!

Didelį tikslą skaidykite į mažesnius etapus

Žinoma, kad svajoti reikia drąsiai, tačiau kai svajonė tampa iššūkiu sau, labiau pasiteisina nuoseklus planavimas su tarpinėmis stotelėmis. Motyvaciją nesustoti siekiant tikslo išlaikysite ilgesnį laiką, jei vis patirsite sėkmės džiaugsmą. Jei pradedate sportuoti, nes siekiate sulieknėti, naivu tikėtis po penkių treniruočių įsisprausti į dvyliktoje klasėje nešiotus džinsus. Pradžiai pakaks suvaldyti svorio augimą.

Pasirinkti sau tinkamiausią sporto formą

Naujus įpročius išsiugdyti bus lengviau, jei veikla išpildys daugiau nei vieną poreikį. Svarstydami, kokia sporto forma jums priimtiniausia, atsižvelkite ne tik į savo tikslus (sulieknėti, sutvirtėti, formuoti raumenis), bet ir į savo pomėgius, temperamentą bei kitas savybes. Mėgstantiems bendrauti ir megzti naujas pažintis labiau patiks grupinės treniruotės. Jos ne tik užtikrins fizinį krūvį, bet ir suteiks bendravimo malonumo. Puiki mintis įkalbėti drauge sportuoti draugę, su kuria norite matytis dažniau. Jei vis nerandate laiko susikaupti, verčiau rinktis individualias treniruotes. Tokiu būdu gausite du viename.

Būkite atlaidūs sau

Net uoliausiems sportininkams pasitaiko sunkių dienų, kai apleidžia energija ir motyvacija. Būtų naivu tikėtis, kad tik pradėjus sportuoti pavyks išlaikyti tolygų tempą ir ryžtą. Labai svarbu užklupus pirmai nesėkmei nesigraužti ir nenusivilti savimi. Savęs padrąsinimas veikia kur kas efektyviau nei bausmės. Šį kartą nepavyko, tačiau tai nereiškia kad negalima siekti geresnių rezultatų kitą kartą! Jei sportas taps varginančia pareiga, tikrai nebus lengviau siekti geresnių rezultatų.

Mažos dovanėlės kelia motyvaciją

Kol pasimatys norimas rezultatas, teks nemažai paplušėti, todėl verta pagalvoti apie nedideles, motyvaciją palaikančias dovanėles sau. Sumanus variantas – apdovanoti save daiktu, kuris pravers siekiant tikslo. Pavyzdžiui, po mėnesio treniruočių įsigykite dailią gertuvę ar kitą smulkmeną, kuri pravers treniruotėje. NEWMOOD parduotuvėje rasite aukštos kokybės siekti geriausių rezultatų įkvepiančios sporto aprangos.

Naujametiniai pažadai patys savaime neturi magiškos galios, tačiau jūsų nuoseklumas ir ryžtas tikrai pravers savo tikslus paverčiant įpročiu.

    Komentuoti

    Ribotas HTML

    • Leidžiamos HTML žymės: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
    • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
    • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.