Technologijos mokslų daktaro vadovaujamas autoservisas blogais laikais nesiskundžia (16)

Lemties ranka
Alytuje gimęs ir užaugęs MB „Autorėjas“-Alytaus „Bosch Car Service“ įkūrėjas ir savininkas technologijos mokslų daktaras Rytis Zautra vaikystėje apie nuosavą autoservisą nesvajojo, tačiau technika domėjosi nuo mažens. „Mano tėtė kelis dešimtmečius šaldytuvų gamykloje „Snaigė“ dirbo inžinieriumi-konstruktoriumi, tad ir aš svajojau apie šią specialybę“, – sakė dr. R.Zautra.
Su pagyrimu baigęs Dainavos vidurinę mokyklą (dabar progimnazija), alytiškis ruošėsi mokslus tęsti Vilniaus inžinieriniame statybos instituto (dabar Vilniaus Gedimino technikos universitetas) Mechanikos fakultete.
Tačiau nutiko taip, kad tais metais į jo norimą specialybę studentų grupė nebuvo renkama. Nenorėdamas, kad laikas praeitų veltui, R.Zautra įstojo studijuoti Automobilių ūkį ir transportą, tikėdamasis vėliau tęsti studijas Mechanikos fakultete, tačiau baigė Automobilių ūkio ir transporto studijas.
Po to mokslus tęsė magistrantūroje, doktorantūroje, o 2000 metais, apsigynus daktarinę disertaciją tema „Lazerinių technologijų taikymas automobilių variklių skirstymo mechanizmo trinties porų ilgaamžiškumui didinti“, jam buvo suteiktas technologijos mokslų daktaro laipsnis.
Dar tebestudijuodamas, alytiškis savo gyvenimą susiejo su automobiliais – prekiavo jais, remontavo, turėjo krovinių pervežimo įmonę, kol galiausiai koncentravosi į automobilių remonto darbus.
Važinėdamas į Vokietiją, matė vieno didžiausių pasaulyje automobilių serviso tinklo „Bosch Car Service“ ženklą ir, svajodamas apie jį, pradėjo domėtis galimybėmis tapti šio tinklo dalimi.
„Savo tikslo siekiau kryptingai, pirmiausia įsigijau žemės sklypą, po to užsisakiau projektą ir pradėjome serviso patalpų statybas, o jas pabaigus, įkūriau MB „Autorėjas“. Šis žingsnis buvo labai svarbus, nes norint įsijungti į „Bosch Car Service“ tinklą, reikėjo atlikti tam tikrus namų darbus – turėti automobilių remonto technologinę įrangą bei kvalifikuotus darbuotojus“, – pasakojo dr. R.Zautra.
Per metus visi reikalavimai buvo įvykdyti ir jo vadovaujama įmonė tapo „Bosch Car Service“ tinklo, visame pasaulyje vienijančio daugiau nei 16500 „Bosch Car Service“ automobilių servisų, nare.
Platus paslaugų spektras
MB „Autorėjas“-Alytaus „Bosch Car Service“ misija yra padėti žmonėms ir įmonėms patirtimi, kompetencijomis ir eksploatuoti automobilius pažangiausiomis technologijomis, būtent todėl alytiškio įmonė klientams siūlo itin platų paslaugų spektrą praktiškai visų markių automobiliams – nuo apžiūros, techninės priežiūros ar remonto darbų iki pritaikytų modifikavimo darbų, užtikrinant, kad bus išlaikoma visų transporto priemonių markių gamintojų suteikta garantija. Per mėnesį MB „Autorėjas“-Alytaus „Bosch Car Service“ aptarnaujama tiek klientų automobilių, kad jeigu juos sustatytumėte į vieną eilę, eilė nusidriektų 2 kilometrus.
„Mums visi klientai svarbūs, neskirstome automobilių į prestižinius ir jau atitarnavusius. Visiems, nepriklausomai nuo to, ar tai būtų įmonė, ar privatus klientas, autoservise suteikiamos aukščiausio lygio paslaugos“, – teigė direktorius ir pridūrė, kad įmonė remiasi žiniomis, pagrįstomis unikalia „Bosch“ kompanijos patirtimi, kuri lyderiauja pasaulyje tarp originalios įrangos ir atsarginių dalių tiekėjų. Nėra pasaulyje tokio automobilio, kuriame nebūtų panaudotos „Bosch“ technologijos ar komponentai.
Anot dr. R.Zautros, viena svarbiausių autoserviso sėkmingos veiklos rodiklių, klientų pasitikėjimas, kuris užsitarnaujamas profesionaliu ir sąžiningu darbu. „Mus renkasi įmonės, kurių vadovams svarbu kokybė, patikimumas, ilgaamžiškumas ir terminų laikymasis. Tų pačių nuostatų laikomės bendraudami ir su privačiais klientais, kurie yra tarsi lakmuso popierėlis, parodantis suteikiamų paslaugų kokybę“, – kalbėjo dr. R.Zautra.
Jo nuomone, sugedęs automobilis žmogui yra stresas tiek dėl nepatogumo, tiek dėl nežinios, kiek kainuos remontas, todėl autoserviso darbuotojai stengiasi sumažinti stresą, efektyviausiu ir ekonomiškiausiu būdu sutaisydami automobilį bei iš karto klientą supažindindami su būsimomis išlaidomis. „Kai užmezgi draugiškus, tarpusavio pasitikėjimu grįstus santykius su klientais, jie tampa lojalūs ir patiki mums savo automobilius“, – pabrėžė dr. R.Zautra.
Kasmet vis stiprėja
„Nesame startuoliai, tačiau kiekvienais metais stabiliai augame ir stiprėjame. Kaip auganti įmonė, paskutinius kelerius metus esame „Gazelės“ nominantai“, – garbingu pripažinimu džiaugėsi direktorius.
Sėkmingų rezultatų pasiekti padėjo įmonėje visus 10 veiklos metų puoselėjamos vertybės – inovatyvumas, profesionalumas, lyderystė, atsakomybė, skaidrumas ir pagarba žmogui.
Kadangi automobiliai tampa sudėtingesni, mechaninius vis dažniau keičia hibridiniai ir elektromobiliai, norint žengti kartu su laikmečiu, reikalingos naujos žinios, todėl ypatingas dėmesys skiriamas darbuotojų tobulėjimui ir kvalifikacijos kėlimui. „Nuo pat įmonės įkūrimo, mokomės visi – darbuotojai, ir aš pats, sistemingai dalyvaudami „Bosch Car Service“ ir kitų tiekėjų organizuojamuose mokymuose“, – sakė dr. R.Zautra.
Alytaus „Bosch Car Service“ įmonėje dirba 9 darbuotojai. Darbuotojų kaitos nėra, dalis darbuotojų dirba nuo įmonės įkūrimo pradžios. Ateityje planuojama įmonės plėtra. Autoservisas nuo pat įsikūrimo bendradarbiauja su Alytaus profesinio rengimo centru ir Alytaus kolegija, čia studentai ir moksleiviai atlieka praktiką, o kai kurie ir pasilieka dirbti.
„Esame aplinkai draugiška įmonė, mums rūpi, kokią planetą paliksime ateities kartoms. Turime saulės elektrinę, kurioje pagamintos elektros energijos užtenka įmonės veiklai ir dar lieka pardavimui. Šildymui naudojame tik biokurą bei laikomės visų aplinkosauginių reikalavimų – esame įrengę modernius valymo įrenginius, naftos gaudykles“, – pasakojo atsakingai į aplinkosauginius dalykus žiūrintis alytiškis.
Sėkmės paslaptis
Ko reikia, kad įmonės veikla būtų sėkminga? Dr. R.Zautra tikino, kad į šį klausimą vienareikšmiškai atsakyti neįmanoma, nes sėkmė susideda iš daugybės dalykų. Darbuotojų indėlis: jų požiūris į darbą, tarpusavio sutarimas, kompetencijos ir modernizacijos pasiūlymai – vienas iš svarbiausių įmonės sėkmės veiksnių. Dr. R.Zautrai artimas holistinis įmonės valdymo modelis.
„Labai svarbu nesustoti svajoti, o jei dar svajones užsirašai, tai jos tikrai išsipildo – viena ar kita forma. Reikia stebėti aplinkinį pasaulį ir bendrauti su žmonėmis, išgirsti darbuotojų poreikius, domėtis naujovėmis ir plėsti žinias, tada žinosi, kuria kryptimi eiti, į ką atkreipti dėmesį vystant verslą. Be to, negalima pamiršti dalintis su kitais tuo, ką turi. Tada ir konkurencija nebaisi, nes kai bendraudamas ieškai sąlyčio taškų, konkurentų nebelieka“, – aiškino sėkmingą verslą sukūręs vyras.
Tačiau tam, kad visus išvardytus dalykus būtų galima pritaikyti versle, anot dr. R. Zautros, svarbiausia surasti patinkančias veiklas, kurios nevargintų nei fiziškai, nei emociškai.
Koks vadovas yra R. Zautra? MB „Autorėjas“-Alytaus „Bosch Car Service“ darbuotojai tvirtina, jog alytiškis yra reiklus, teisingas, bet kartu ir žmogiškai jautrus.

Popierinė "Alytaus naujienos" laikraščio prenumerata
Norėdami užsiprenumeruoti popierinę "Alytaus naujienos" laikraščio versiją rašykite mums el. paštu: skelbimai@ana.lt ir nurodykite savo vardą, pavardę ir adresą, kuriuo turėtų būti pristatomas laikraštis. Kai tik gausime jūsų laišką, informuosime Jus dėl tolimesnių žingsnių.

Komentarai
Palikite savo komentarą
เข้ามาสมัครเล่นเกม…
Komentaras
เข้ามาสมัครเล่นเกม พนันออนไลน์ apollo pg เกมพนันออนไลน์ Apollo Slot Pg ที่สามารถช่วย ให้ผู้เล่นได้รับ ทั้งยังความเพลิดเพลิน ความระทึกใจ และก็โอกาศ ที่จะสร้างรายได้
Pg slot แตกง่าย เกมแจ็คพอต…
Komentaras
Pg slot แตกง่าย เกมแจ็คพอต PG SLOT เป็นอีกหนึ่งต้นแบบเกมทำเงินยอดนิยมเยอะที่สุดในปี 2021 นี้ มีเรื่องราวชักชวนติดตาม และก็มีภาพกราฟิกที่ชัดเจนงดงามสูงที่สุดอีกด้วยเล่นเลย
วิธี สมัคร pg slot สมัครง่าย…
Komentaras
วิธี สมัคร pg slot สมัครง่าย ผ่านระบบอัตโนมัติ 3 วินาที ทำให้ทุกคนเพลิน ไปกับการเล่น pgslot สล็อต ได้ทุกหนทุกแห่ง ส่วนวิธีการลงทะเบียนนั้น ไม่ยุ่งยากเหมือนอย่างที่คิด
pg slot เครดิตฟรีหรือ…
Komentaras
pg slot เครดิตฟรีหรือ มีกิจกรรมที่แจกเครดิตฟรี PG SLOT มีโปรโมชั่นและก็ยังมีแอดมินทำงานที่จะรอเอาใจใส่ดูแลผู้เล่นตลอด 24ชั่วโมง ฝากไม่มีอย่างต่ำที่เว็บของเรา Pg-Slot.Game
Jau antrą automobilį patikiu…
Komentaras
Jau antrą automobilį patikiu prižiūrėti šiai įmonei. Bendravimas malonus, dėl techninio aptarnavimo taip pat neturiu nusiskundimų.
remontuojames bosche jau gal…
Komentaras
remontuojames bosche jau gal 5 metai, viskas ten normaliai
Ačiū Visiems už gausius…
Komentaras
Ačiū Visiems už gausius jubiliejaus proga sveikinimus, palinkėjimus ir atsiliepimus bei paminėtas čia per 10 metų laikotarpį mūsų padarytas klaidas. Mes suprantame, kad mums keliate pačius aukščiausius kokybės reikalavimus ir neleidžiate mums klysti bei reikalaujate rasti visus automobilių gedimus ir juos suremontuoti, nes atstovaujame Bosch ženklą ir esame įsipareigoję klientams, todėl mūsų padarytos klaidos jums ir mums yra labai svarbios, nesvarbu, prieš kiek laiko jos įvykusios, ištaisytos ar neištaisytos, bet klaidos senaties termino neturi. Mes visada prašome pastebėjus po remonto defektą ar turint kitų pastabų, nedelsiant kreiptis į mus, nes visiems atliktiems darbams ir naujoms atsarginėms dalims yra taikomos garantinės sąlygos, be to įmonės veikla drausta civilinės atsakomybės draudimu – mūsų Visi klientai saugūs. Visus klientus, kurie jaučiasi, per šiuos 10 mūsų veiklos metų, materialiai ar morališkai nukentėję, kviečiu kreiptis į mane asmeniškai telf.: 8 698 339I7 arba el. paštu: rytis@autorejas.lt. Aš tikiu, kad šie nusiskundimai yra tikri, bet Jūs buvote neišgirsti ar nesikreipėte, todėl laukiu dar kartą kreiptis, kad visada galėtume ištaisyti klaidas ar rastume bendrą sutarimą ir nesinešiotume nuoskaudos amžinai . Ačiū už supratimą ir toleranciją.
P.s. Aš džiaugiuosi ir didžiuojuosi, kad esu alytiškis, mus supa aplinkui geri žmonės, gera čia gyvent ir kurti. Linkiu Visiems gyvenime geros kloties!
Piaras ten geras,o darbai…
Komentaras
Piaras ten geras,o darbai atliekami nelabai…:(
Sistema žinoma,tik…
Komentaras
Sistema žinoma,tik nejuokinkit,nebent ,,profanus,,,,daktare,,
Hmm..., pažiūrėjau: google…
Komentaras
Hmm..., pažiūrėjau: google klientų atsiliepimai apie įmonę geri, rekvizituose jau 10 metų įmonė stabiliai dirba, tai normalu kad klaidų pasitaiko, jei ne robotai ten dirba. Šiaip drąsu ir pagarba, kad ten tuo metu investavo, nes toje vietoje kiek atsimenu pelkė buvo, o dabar ir daugiau verslų šalia atsirado. Palaikau ir linkiu sėkmės toliau!
Daug metų daktaro servisas…
Komentaras
Daug metų daktaro servisas imdavo tik grynais...
ratus keisdami net varztu…
Komentaras
ratus keisdami net varztu nesugeba taip kaip priklauso uzsukti, koks vadovas tokie ir darbuotojai
saltkalviai dirba kurie…
Komentaras
saltkalviai dirba kurie nesugeba net gedimo rast
sugeba remontuot tik…
Komentaras
sugeba remontuot tik pralaiko 3 paras o darbo nesugeba atlikt
Sėkmės darbuose!
Komentaras
Sėkmės darbuose!
Jo Pranui šaraną taip…
Komentaras
Jo Pranui šaraną taip suremontavo,kad reikėjo matorą keist, ūch servisas