Pagalba pavargusioms kojoms: kas padės sumažinti diskomfortą? (0)

kojos
Šiuolaikinis pasaulis ir išties greitas gyvenimo ritmas ilgainiui sukelia įvairių nemalonumų. Vienas tokių, apie kurį dažnai net nepagalvojame - pavargusių, skaudančių kojų problema. Po sunkios darbo dienos, buvimo sėdimoje ar stovimoje pozicijoje, didelio krūvio, ilgo vaikščiojimo ar kito aktyvaus laiko leidimo galime justi kojų spaudimą, maudimą, tinimą, pastebėti trūkinėjančius kapiliarus ir kt. Šie neišnykstantys simptomai laikui bėgant gali signalizuoti ir apie venų išsiplėtimą, varikozę ar kitas ligas. Džiugina tai, kad yra būdų, kuriais vadovaujantis padėsite atgaivinti išvargintas kojas.

Į pagalbą pasitelkite kompresines kojines

Reikėtų paminėti tai, kad dėl hormonų pusiausvyromis su venų ligomis dažnesniais atvejais susiduria moterys. Kojų tinimas, skausmas ir nuovargis labai dažnai kankina ir nėščiąsias. Puikiomis pagalbinėmis priemonėmis nemaloniems kojų pojūčiams mažinti laikomos kompresinės kojinės ar pėdkelnės. Kompresinės kojinės praverčia dirbant sėdimą ar stovimą darbą, taip pat tai naudinga priemonė ilgų kelionių metu. Tiesa, tam, kad iš skirtingų variantų pasirinktumėte geriausią, visuomet prasminga dėl kompresinių kojinių pasirinkimo pasikonsultuoti su gydytoju ar vaistininku. Tokios kojinės itin naudingos tada, kai parenkamos individualiai pagal kiekvieno poreikius. 

 

Judėjimas ir masažai

Svarbu nuolat rūpintis savo kojų būkle, ypač tada, jei dažnai jaučiami nemalonūs pojūčiai. Paprastai skausmą bei tinimą palengvina įvairūs tepami geliai, tačiau labai svarbus ir judėjimas. Tam reikalingi specialūs fiziniai pratimai bei mankštos, kurie prisideda prie kraujotakos gerinimo. Gera profilaktine priemone tampa plaukimas, važiavimas dviračiu ir, be abejo, masažai. Pastarieji taip pat labai teigiamai veikia kraujotakos procesus, o tai daro tiesioginę įtaką nemalonių pojūčių mažinimui. Galite išmėginti ir įvairias pėdų voneles su eteriniais aliejais, kurios atpalaiduos ir suteiks naujų jėgų. Jei turėjote labai aktyvią dieną, leiskite kojoms pailsėti. Priešingu atveju, jeigu ilgai sėdėjote prie kompiuterio, išeikite pasivaikščioti. 

 

Rūpinkitės savo sveikata, o geriausia, jeigu tą darysite simptomams dar neįsisenėjus. Profilaktika labai svarbi visose situacijose. Tad jaučiant nemalonumus kojose, visuomet pravartu kreiptis į gydytojus specialistus, kurie geriausiai įvertins jūsų sveikatos būklę, galbūt skirs reikiamas priemones, padės pasirinkti tinkamiausią ortopedinę avalynę. 



 

    Komentarai


    Palikite savo komentarą

    Ribotas HTML

    • Leidžiamos HTML žymės: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
    • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
    • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
newspaper

Popierinė "Alytaus naujienos" laikraščio prenumerata

Norėdami užsiprenumeruoti popierinę "Alytaus naujienos" laikraščio versiją rašykite mums el. paštu: skelbimai@ana.lt ir nurodykite savo vardą, pavardę ir adresą, kuriuo turėtų būti pristatomas laikraštis. Kai tik gausime jūsų laišką, informuosime Jus dėl tolimesnių žingsnių.

newspaper

Prenumeruokite „Alytaus naujienos” elektroninę versiją. Ir kas rytą laikraštį gausite į savo el. pašto dėžutę.