Ko reikia kokybiškam miegui?

2019 Rugpjūtis 26
miegas
Šiandien vyraujant greitam gyvenimo būdui, stresui, tampa vis sunkiau kokybiškai pailsėti bei atsigauti. Klaidinga manyti, jog geras miegas priklauso tik nuo gero čiužinio, lovos– vyrauja ir kiti, atrodytų, nereikšmingi dalykai, kurie užtikrina kokybišką miegą. Tad atsižvelgus į tai, galima pagerinti

Temperatūra

Dažnas pastebi, jog vyraujant karščiams, tvankumui, sunku užmigti ar dažnai prabundama dėl to. Optimali kambario temperatūra turėtų būti 18–22 laipsniai, kitaip dieną gali sumažėti darbingumas, o naktį sutrinka miegas. Patartina prieš miegą pravedinti kambarį bent 10–15 minučių, kad gaivus oras kambaryje padėtų geriau užmigti

Antklodė

Daugelis nenumano, jog antklodė gali trukdyti kokybiškai išsimiegoti. Labai svarbu atkreipti dėmesį į antklodės sudėtį, kuo ji yra užpildyta, nes priklausomai ne tik nuo sezonų kaitos, bet ir nuo žmogaus, jo miego ar fiziologinių ypatumų, antklodė turėtų būti keičiama. Vasara labiau tinka laidi orui antklodė, kad nebūtų per karšta, o žiema taip pat tinka ši, jeigu žmogui komfortiškesnis miegas vėsioje vietoje, tačiau jei dažnai nubundama dėl šalčio, vertėtų rinktis antklodę, kuri išlaiko temperatūrą.

Daugiau apie antklodes sužinoti galite čia: nostra.lt

Mityba

Viena iš priežasčių, dėl kurios daugelį kamuoja prastas miegas,tačiau nedaugelis susimąsto apie tai, yra susijęs su prasta mityba. Rekomenduojama nevalgyti bent 2–3 valandas iki miego bei nesirinkti sunkaus, riebaus maisto, nes labai apkraunamas skrandis, o dėl to sunku ne tik užmigti, bet ir kokybiškai išsimiegoti ir ryte atsikelti kupinam jėgų.

mityba

Režimas

Labai svarbu sudaryti miego įprotį, režimą, kuriuo būtų užtikrintas apytiksliai vienodas miego valandų skaičius. Jeigu kasdien gultis ir keltis  skirtingu laiku, kūnas nespėja pailsėti bei nuolatos jaučiamos nuovargis. Tačiau, jei kasdien einama miegot panašiu metu, o savaitgaliais taip pat nepiktnaudžiaujama ir stengiamasi miegoti panašiu metu, tuomet kūnui tai tampa įpročiu ir ryte galima jaustis žvaliais ir pailsėjusiais.

Čiužinys

Norėdami kokybiškai išsimiegoti, daugelis visų pirma skuba pakeisti seną čiužinį. Tiesa, kad nuo čiužinio kietumo, medžiagos pagerėja komfortiškas miegas, visgi svarbu žinoti, jog nuolatinis stresas, fizinių pratimų stoka ir nesubalansuota mityba, taip pat yra kokybiško miego sudedamosios, todėl svarbu keisti ir įpročius

 

    Komentaras

    Apie kokį gerą miegą gali kalbėti Alytaus Naujosios gatvės gyventojai ,kai dieną ir naktį dėl nekompetingų miesto valdytojų joje nevaržomu greičių lekia ir sunkvežimiai ir triukšmingi motociklai! Niekas nepaiso ES nustatytų triukšmo ribų nei dulkėtumo. Kažkokių miesto priešų valdžia ...

    Komentuoti

    Ribotas HTML

    • Leidžiamos HTML žymės: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
    • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
    • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.