Kas yra SEO ir kodėl tai svarbu verslui? (8)

SEO
Kol kas nėra tiesesnio, kaštų prasme efektyvesnio ir labiau universalaus būdo pasiekti vartotojus skaitmeninėje erdvėje nei SEO. Apie SEO daugiau ar mažiau yra girdėję turbūt visi. Tačiau taip tiksliai įvardinti SEO esmę ir svarbą gali tikrai nedaugelis. Kodėl taip yra, kas tas SEO ir kokia jo svarba smulkiam, vidutiniam ar dideliam verslui?

Kol kas, organiškas srautas yra pagrindinis internetinių portalų srauto šaltinis

Kad ir kiek reklamos išleidžiama į eterį, pagrindinis interneto puslapių lankytojų srauto šaltinis yra įprastų paieškų per Google, rezultatai. Per organinę paiešką atėję vartotojai yra labai svarbus indikatorius kone kiekvieno interneto puslapio rezultatų analizėje. Tai yra kritiškai svarbus komponentas, jeigu vertinsime tai, kaip gerai prekės ženklas optimizuoja savo turinį.

Nors yra ir kitų paieškos portalų, tačiau pasaulyje dominuoja Google, kuris užima per 90% rinkos. Taigi, jeigu jūsų puslapis užima aukštą poziciją Google, jį matys apie 90% to dalyko ieškančių asmenų iš viso interneto. Skamba gerai, tiesa?

SEO kuria pasitikėjimą ir reputaciją

Kiekvienas verslas, esantis internete, nori išsiskirti. Norisi ne tik interneto puslapio su gražiu logotipu ir dizainu, tačiau ir aukšto lygio user experiencekad naudotojas viską lengvai rastų, jam netruktų funkcijų bei informacijos.

Norint, kad puslapis turėtų gerą reputaciją (atitiktų aukščiau išvardintus kriterijus), reikia žinoti, kad ji įgyjama per laiką bei priklauso nuo: nuorodų, pozityvios lankytojų elgsenos, mašininio mokymosi signalų, puslapyje esančių elementų bei turinio optimizacijos. Norint, kad SEO kurtų pasitikėjimą, verta domėtis ir stengtis atitikti Google E-A-T (Expertise, Authoritativeness, Trustworthiness) koncepciją.

SEO leidžia geriau suprasti klientą ir suteikti jam(-ai) geresnę patirtį

Jeigu investuojate į SEO, galite nuolat stebėti pokyčius savo rinkoje makro lygmeniu. Tų pokyčių stebėsena leidžia geriau numatyti, ko nori ir ko reikia klientams. SEO duomenys padeda aiškiai matyti vartotojų intencijas, remiantis paieškos variklyje suvedamomis užklausomis, SERP analize bei dirbtinio intelekto įžvalgomis.

Na, o kalbant apie naudotojų patirtis, tai Google per dešimtmetį padarė labai daug įdirbio, tobulindama savo algoritmą taip, kad aukščiausiai vertinami rezultatai būtų ir geriausią UX turintys interneto portalai.

Tai yra santykinai nebrangus ir labai veiksmingas sprendimas

Kiekvienas rinkodaros sprendimas kainuoja. Tačiau kiekvienam verslui reikia efektyvios rinkodaros, kad pavyktų pasiekti didžiausią potencialių vartotojų dalį. Jeigu vertinsime visas įmanomas strategijas, tai kaštų prasme, SEO yra santykinai nebrangus sprendimas, kuris turi didžiulę naudą bet kuriam verslui, ypač ilguoju laikotarpiu. Techniškai, dėl to, kad teikia ilgalaikę naudą, SEO gali būti laikomas ne tik rinkodara, o ir investicija į verslą. 

MarketRats LT

 

    Komentarai


    Palikite savo komentarą

    Ribotas HTML

    • Leidžiamos HTML žymės: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
    • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
    • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

Kiti straipsniai