GOOGLE ADS REKLAMA - MITAI IR TIESA, KURIUOS SVARBU ŽINOTI (4)

Google ads
„Google“ internetinė reklamos platforma buvo paleista 2000 m. spalį ir per visą šį laikotarpį apie „Google Ads“ buvo prikurta daugybė mitų, kurie lemia tai, kad verslininkai dažnai netinkamai naudoja savo prekės ženklo potencialą, eikvoja biudžetą ar net visiškai atsisako „Google Ads“ kampanijų ir jų teikiamų privalumų. Šiame straipsnyje – 10 populiariausių mitų apie „Google Ads“, tad skaitykite toliau ir sužinokite, ar tai jog dar nesinaudojate „Google Ads“ nėra klaida.

1 mitas. Vartotojams neįdomios reklamos ir jie net nespustelėja „Google Ads“ skelbimų

Jei tai būtų tiesa, „Google“ tikriausiai nebūtų didžiausia žiniasklaidos kompanija pasaulyje. Statistikos duomenys rodo, kad interneto vartotojai noriai spusteli gerai parengtą ir kokybišką reklamą, o dauguma jų ja netgi pasitiki ir traktuoja kaip patikimą informacijos šaltinį. Tad iš kur atsirado šis mitas? Veikiausiai jo atsiradimą lėmė tai, kad yra žmonių, kurie sąmoningai nespusteli reklamos skelbimų. Pavyzdžiui, asmenys internete ieško konkrečios informacijos, bet nebūtinai yra suinteresuoti pirkti, todėl pamatę, kad jiems pateikiamas konkretus pasiūlymas, jie jį tiesiog praleidžia. Vis dėlto daugiau yra ketinančių pirkti asmenų, kurie ieško produktų, galinčių pateisinti jų lūkesčius. Jei reklama bus efektyvi, tokie klientai ne tik noriai spustels skelbimus, bet ir bus linkę atlikti konversiją po to, kai bus nukreipti į svetainę.

2 mitas. „Google Ads“ skirta tik reklamai paieškos sistemoje

Ne veltui po keliolikos metų egzistavimo „Google AdWords“ pavadinimas buvo pakeistas į „Google Ads“. „Google“ su plačiomis savo reklamavimo galimybėmis nebenori būti siejama tik su paieškos sistema ir raktiniais žodžiais. „Google Ads“ yra galinga reklamos sistema, kuri be „Google“ paieškos variklio naudoja tokias platformas kaip: „Google Play“, „Google Maps“, „Gmail“, „YouTube“ ar kt. Tačiau daugelis verslininkų pamiršta šią galimybę ir, deja, apsiriboja tik „Google“ paieškos varikliu, taip prarasdami papildomas galimybes pasiekti vartotojus ir trukdydami tolesnei savo verslo plėtrai.

3 mitas. Reklama internete – tolygu iššokantiems skelbimų langams, kurie erzina vartotojus

Savininkas, o ne „Google“ ar reklamą kuriantis specialistas, yra tas asmuo, kuris atsako už reklamos vietos nustatymą, todėl svetainės savininkas turi nuspręsti, kaip bus rodoma reklama. Paprastai „Google“ nerekomenduoja naudoti iššokančių skelbimų, o neteisėtos funkcijos, pavyzdžiui, judančio mygtuko, trukdančio uždaryti langą, atveju „Google“ gali užblokuoti svetainės savininko paskyrą.

4 mitas. „Google Ads“ kainuoja pernelyg brangiai

Daugelis verslininkų klaidingai mano, kad „Google Ads“ yra įrankis, skirtas tik didelėms įmonėms, galinčioms išleisti daug pinigų reklamai. Tai netiesa! „Google Ads“ puikiai tinka vietinėms ir mažoms įmonėms. Ši reklamos rūšis leidžia nukreipti reklamos strategiją į tiksliai apibrėžtą vartotojų grupę, gyvenančią konkrečiame mieste ar regione ir galinčią domėtis jūsų produktais. Be to, tikslūs taikymo kriterijai ne tik sumažina reklamos išlaidas, bet ir padidina jos efektyvumą. Daugelis įmonių investuoja milijonus į lankstinukus ar televizijos skelbimus, tačiau dienos pabaigoje net negali patikrinti ir įvertinti tos reklamos efektyvumo. Taip nėra „Google Ads“ atveju. Verslininkai patys nustato ne tik tai, kiek nori išleisti reklamai, bet ir dienos biudžetą bei maksimalų mokestį už paspaudimą ar skelbimo parodymą.

5 mitas. Savininkas nemato savo reklamos skelbimų, nes „Google Ads“ neveikia

Jei „Google Ads“ buvo sukurta kokybiškai, tai skelbimai bus matomi. Tiesiog verslo savininkai ar darbuotojai nėra tikslinė grupė. Jei patikrinsite savo skelbimus, sugeneruosite parodymus, bet jų nespustelėsite, tai parodymų skaičius padidės, o paspaudimų skaičius išliks toks pat. Mažėjantis reklamos skelbimų parodymų skaičius blogina skelbimų kokybę, o tai savo ruožtu gali padidinti mokesčio už paspaudimą sumą ir sukelti kitų neigiamų pasekmių skelbimų rodymui.

6 mitas. „Google Ads“ neigiamai veikia SEO

„Google Ads“ nėra SEO ir tikrai tiesiogiai neveikia SEO rezultatų. Vienintelis atvejis, kai „Google Ads“ daro netiesioginį poveikį SEO, yra tai, kad prekės ženklas tampa labai populiarus, o interneto vartotojai apie tai kalba dėl matomos reklamos.

7 mitas. Jei yra SEO, tai nereikia „Google Ads“

„Google Ads“ ir SEO gali puikiai papildyti vienas kitą. Geriausių rezultatų galima pasiekti sukūrus rinkodaros strategiją, kuri apimtų abu šiuos elementus. Priešingai nei SEO, „Google Ads“ yra lankstesnė, ji suteikia analitinį pagrindą ir visišką išlaidų kontrolę. Be to, ji leidžia gana greitai patekti į „Google“ paieškos rezultatų viršų. Todėl „Google Ads“ dažnai veikia kaip tam tikras SEO palaikymas.

8 mitas. Jei nevykdomi pardavimai internete, tai „Google Ads“ netinkama

Daugeliu atvejų „Google Ads“ yra ne tik patrauklus prekės ženklo pristatymas, bet ir nuoroda, vartotojams leidžianti pasiekti daugiau ir išsamesnės informacijos apie jūsų pasiūlymą. Tad ši reklama tinka net ir tada, kai pardavimai internete nevykdomi. Be to, su „Google Ads“ galima geriau pažinti savo klientus ir patobulinti savo tiek internetinės, tiek fizinės (realios) veiklos rezultatus.

9 mitas. Konkurentai rinkoje piktybiškai spustels mano skelbimus

Iš tiesų tokia problema kilo pradiniame „Google“ internetinės reklamos platformos diegimo etape. Laimei, „Google“ rūpi jos klientų pasitikėjimas, todėl ji greitai ir efektyviai pašalino šią problemą. Šiandien naudojama slapukų sistema labai greitai gali aptikti bet kokius pažeidimus, pavyzdžiui, įtartiną paspaudimų skaičių, ir juos pašalinti. „Google“ algoritmas yra pakankamai greitas, todėl pastebi visas neįprastas situacijas.

10 mitas. Galiu savarankiškai vykdyti „Google Ads“ kampaniją

„Google Ads“ vykdymui būtinos specialios žinios ir „Google“ reikalavimų išmanymas. Yra daugybė priežasčių, kodėl patartina samdyti patyrusį ir profesionalų specialistą. Pirmiausia, profesionalų vykdomos kampanijos būna daug efektyvesnės ir pelningesnės; samdant specialistus neeikvojami pinigai ar laikas mokantis iš padarytų klaidų; svetainė ir reklamos kampanija nuolat stebimos naudojant pažangius įrankius. Be to, profesionalai nuolat stebės tikslų įgyvendinimą ir optimizuos jiems patikėtas reklamos kampanijas.

Turite daugiau dvejonių dėl „Google Ads“ efektyvumo ir naudos? O gal norite pabandyti ir sužinoti, kaip ši reklamos rūšis gali paveikti jūsų verslą? Kreipkitės tel. +370 678 51839 arba el. Paštu: info@seosprendimai.lt ir gausite ne tik visus atsakymus apie „Google Ads“, bet ir aukštos kokybės paslaugą.

https://seosprendimai.lt/google-reklama-google-ads/

    Komentarai


    Palikite savo komentarą

    Ribotas HTML

    • Leidžiamos HTML žymės: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
    • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
    • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

    Komentaras

    Tik vat lochaeliai nesupranta, kad banindami 4 ir mažiau balų vairuotojus, užsidirba kainos koeficientus iki 1,8. Pyksta, bet moka ir važiuoja gaidynas ir nesusiriša smegenyse, kad save baudžia didesnėmis kainomis ir pikais. Nes Bolto pedikai irgi tyli, kad taip prametinėja vairuotojus, ir kelią įkainius piko metu

    Komentaras

    Dar vaikas: pasakojo šoferis, mĄšina subbolt nakleika,, sena šūdinab boba nupasino smirsdama balkone prieš saulę (mėgsta pasą saulei rodyti išsiskėtę ) , tai vat, nupasino, kad ne šuva gibšika prie krūmo, o BBS kažkoks iššokęs iš Bolt auto, nes šunų šūduose pasivaikščioti "o kodėl ne ?", tačiau ne žmogaus ku netoliese užuosti... Ir Bolt malalietka davai skambinti ir auklėt "kaip negražu" žmogus veža klientę naravingo podirektorinio naravo rūšį ir. Negali NX pasiųsti auklėtojos sako taip, mh, šypsosi. "Nepykite, aš vairuoja" , "na bet vistiek jūs pagalvokite KAIP atrodo...." pyppyppyppyp.... Jo ir įtik jiems... Vieną nestvėrei girtą už pizės ar papų 2, kitą stvėrei vėl 2. Taip tam vairuotojui artojui psdc nuo Bolt pedikų

    Komentaras

    Jo, Bolt leidžia keliavimo klientams "mentuot" prieš vairavimo klientus savo programoje. Santarvėje su Karbauskis inkais ir Skvernelininkais Bolto segregatoriai nulaužė Konstitucijos 22 straipsnį liepdami išviešinti priverstinai interneto erdvėje vien Vairuotojų duomenis. . T.k. .... Jo, ir savų vairuotojų aprašymai pas pažįstamus baninti nepažįstamus... Juk nebaudžiama ir motyvų nereikia įrodinėti. Pedikai nfk

    Komentaras

    Jo, buvau nustebintas Bolt reklamos: reklamuoja negroidinį ir francūzošką pedikus su kadilakais, o pamatai Aplamdytą diplomą Toyotą at VW Polo su puse nesveiko kėbulo, su tapkėm ar dulkėta iš Sportbačiai ne pediką be manokiŲro ir laiižeko per plaukus, kvepia ne shanel5 ir Kenzo kvepalais, apipuvus grindų danga, nušiūruotos rankenos, , plastmasės, cypiantys stabdžiai: čia Bolt Garažas taip rūpinasi klientūra. Kas ir su savo Papilės jau ribinės mašinos dar be rūdžių , bet.... Ir visa tai vairuotojas privalo ištraukti iki 4,5 balų vidurkio savo pataikavimas. Kitaip baudžia nuo 200eu baudą ir išmetimu iš Bolt vairuotojų. Važiuotojams pasikelbę, kad nuo 1 iki 5bbalų vertinimas yra tam, kad vairuotojai galėtų tobulėti, vairuotojams komentarai yra uždrausta gauti t.p. ir laiku balų kritimas, kad nespėtų pasitaisyti. O vertinti skatinami kuo reiklūs, atsižvelgiant į pedikų ir kadilakų salonus. Reklamuoja Shnel, patys tetraukdami iki tualetų dezidorantų t.p. ypač Alytuje navigacijos nukrypimais kitais programos nonsensaiis. Beje, net neįspėjo nepažįstamų lytiškai vairuotojų apie galimas bausmės ir jų griežtumą taip versdami pasirinkti Bolt, kaip pagrindinį uždarbį. Po to kaip pydarus mėto lauk. Realiai 4 jau yra neigiamas vertinimas, ką ir uždirba jų pačių garažų neprižiūrėti automobiliai. Slepia ir nuo vienų, ir nuo kitų klientų (vairuotojų ir važiuoti jų) teisybę. Skatina psichozės, įtampą prie vairo, ypač galioja tai didesniuose miestuose. Skatina avarinės situacijas, beje, dažnai sudaromas ir programos vingiais, kai nežinia kiek dėmesio skiriama mygtukų paspausti teisingai. Iššokančios nuorodos uždengia navigaciją ir tt.... Skatina eilinį durnelį "ščyriai" iširškot automobilio trūkumus ir - galų gale (!) įkaziÕlint ! Ąk ! Rėkia krŲva - Kaip gĘra. Aš padėjau tobulėti šiam vairuotojui ! Iš tikrųjų įmetė 200 eu baudą

newspaper

Popierinė "Alytaus naujienos" laikraščio prenumerata

Norėdami užsiprenumeruoti popierinę "Alytaus naujienos" laikraščio versiją rašykite mums el. paštu: skelbimai@ana.lt ir nurodykite savo vardą, pavardę ir adresą, kuriuo turėtų būti pristatomas laikraštis. Kai tik gausime jūsų laišką, informuosime Jus dėl tolimesnių žingsnių.

newspaper

Prenumeruokite „Alytaus naujienos” elektroninę versiją. Ir kas rytą laikraštį gausite į savo el. pašto dėžutę.