Kardiologai primena, kad širdies veiklą galima pagerinti neišleidžiant pinigų (1)

kardiologas

Lietuvoje ir visose kitose pasaulio šalyse dažniausia mirties priežastimi įvardijamos širdies ir kraujagyslių ligos. Mūsų šalyje nuo šių ligų miršta begalė žmonių, nes vis dėlto sekame vakarų pasaulio pėdomis. Ne vienas kardiologas Vilniuje pabrėžia, kad šių ligų atsiradimui įtaką daro ne tik žalingi įpročiai. Lėtas gyvenimo tempas yra viena pagrindinių priežasčių kodėl žmogaus organizmas nusilpsta.

 

Kaip pakeisti gyvenimą, kad nereikėtų lankytis pas kardiologą?

Svarbu suprasti, kad širdies ligos yra labai rimtos ir keliančios pavojų gyvybei. Jeigu jos atsiranda dėl sėslaus gyvenimo ritmo, tuomet neretai tenka leisti nemažas pinigų sumas vaistų pirkimui. Gydytojai nurodo, kad gyvenime turi būti tinkamas balansas tiek tarp poilsio, tiek tarp fizinės veiklos. Mityba, aišku, yra kitas svarbus aspektas, kuris lemia ne tik minėtų širdies ligų atsiradimą.

Norint pagerinti savo sveikatą, teks įdėti nemažai pastangų. Kardiologai pažymi, kad pakeitus gyvenimo būdą ir pagerinus fizinę būklę, ties tuo niekas nesibaigs. Norint išvengti ligų, tokią formą teks palaikyti nuolatos. Tad, čia bus svarbu išmokti disciplinos pagrindų.

Pirmiausia, prieš tai siūloma atlikti išsamius tyrimus, kurie susiję su širdies ir kraujotakos veikla. Naudinga būtų apsilankyti kardiologijos klinikose ar skyriuose, nes ten iš karto bus rekomenduojami reikalingi tyrimai. Be to, tokios klinikos atlieka fizinio pajėgumo testus, kurių metu nustatoma kokį krūvį gali pakelti pacientas, pradedantis treniruotis reguliariai. Tad, tyrimai būtų pirmasis žingsnis, kurį turite atlikti prieš pradedant keisti gyvenimo būdą.

Išsiaiškinus koks yra jūsų fizinis pajėgumas, naudinga būtų kreiptis į patikimus ir kvalifikuotus sporto trenerius, kurie sudarytų treniruočių programas. Matote, jeigu sportuoti pradėsite nepaisydami elementarių saugumo reikalavimų, gali būti, kad tokios treniruotės ne tik neduos naudos, bet dar ir smarkiai nualins jūsų organizmą.

Na, ir galiausiai, kartu su fizinėmis treniruotėmis turėsite tinkamai maitintis, jog jūsų organizmas nuolatos turėtų reikalingą energijos kiekį. Mitybą taip pat siūloma subalansuoti taip, kad ji atitiktų standartus. Mitybos ir sporto plano režimus dažnai sudaro sporto klubuose dirbantys profesionalai, tad būtinai tuo pasidomėkite.

Kardiologų konsultacijos Vilniuje, Unavita klinikoje.

 

Kaip pagerinti širdies veiklą be didelių išlaidų?

Ko gero kiekvienas kardiologas atsakys, kad lengviausiai širdies ir kraujotakos veiklą galima pagerinti kasdien atliekant tam tikrus pratimus ir atsisakius žalingų įpročių. Kalbant apie įpročius, tai labiausiai liečia rūkymą bei alkoholio vartojimą. Jų atsisakymas jums visiškai nieko nekainuos.

Na ir aišku, jeigu vadovautumėtės pasaulinės sveikatos organizacijos nurodymais ir kasdien vaikščiotumėte bent jau po valandą, tuomet kaip reikiant pagerintumėte širdies veiklą. Intensyvesnis vaikščiojimas pakeis jūsų savijautą į gerą. Turėtų pagerėti miego kokybė, kasdien turėtumėte jaustis vis žvalesni. Tačiau, kardiologai primena, kad užsiimant aktyviu vaikščiojimu, organizmas turi būti aprūpinamas reikalingomis kalorijomis. Tad, nepamirškite, kad dieta taip pat atlieka svarbų vaidmenį.

    Komentarai


    Palikite savo komentarą

    Ribotas HTML

    • Leidžiamos HTML žymės: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
    • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
    • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
newspaper

Popierinė "Alytaus naujienos" laikraščio prenumerata

Norėdami užsiprenumeruoti popierinę "Alytaus naujienos" laikraščio versiją rašykite mums el. paštu: skelbimai@ana.lt ir nurodykite savo vardą, pavardę ir adresą, kuriuo turėtų būti pristatomas laikraštis. Kai tik gausime jūsų laišką, informuosime Jus dėl tolimesnių žingsnių.

newspaper

Prenumeruokite „Alytaus naujienos” elektroninę versiją. Ir kas rytą laikraštį gausite į savo el. pašto dėžutę.