Kaip atrodo milijonieriaus diena ir kokie jo kasdieniai įpročiai?

Ankstus rytas. Laikrodis rodo 5:05 ir žadintuvas jau skamba visu garsu. Žadintuvą mūsų herojus užgesina ir iškart kyla iš lovos. Apsiavęs šiltomis šlepetėmis jis apsiprausia ir pasidaro rytinį puodelį kavos, kurį išgėręs skiria 15 minučių naujienoms ir tada išeina į sporto salę. Maždaug taip atrodo pati pirmoji, per 150 milijonų JAV dolerių turto turinčio Čikagos verslininko, dienos valanda. Mūsų straipsnio herojaus neįvardinsime ne tam, kad jis taip prašė, bet tam, kad jo vardas ir pasiekimai neturi esmės šio straipsnio kontekste. Pasižiūrėkite, kaip savo laiką planuoja ir išnaudoja sėkmingas žmogus ir galbūt galėsite iš to pasimokyti bei kai ką pritaikyti sau!

Valgymas

Kaip sako pats herojus, gaminti valgyti, kai turi rimtą veiklą – beveik nelieka laiko, bent jau, jeigu norisi pasigaminti kažką skanaus. Verslininkas sako, kad reguliari ir pastovi mityba yra būtina geram organizmo funkcionavimui, nes nuo to, kaip paskirstote energiją tiesiogiai priklauso tai, kaip jaučiatės ir kiek produktyvūs esate tam tikru paros metu. Štai kaip valgo itin sėkmingi žmonės:

  • Pusryčiai kuo anksčiau ryte (~5:30-6:00 ryte);
  • Lengvas užkandis priešpiečiams (~9:30-10:00);
  • Ganėtinai dideli, dviejų patiekalų pietūs (12-13 val.);
  • Tarpinis užkandis (~15-16 val.)
  • Dviejų patiekalų vakarienė, kurią sudaro karštas patiekalas ir desertas (19:30-20:30 val.)

Kas liečia patiekalus, viskas priklauso nuo to, kiek pinigų ir kiek laiko galite skirti savo mitybai. Pagal idealų scenarijų reikia balansuoti kalorijas bei kitas maistines medžiagas (ką daro šis žmogus), bet realiame gyvenime tiesiog reikia nepamiršti žalumynų, negerti vien gazuotų gėrimų ir maisto gamybai leisti kuo mažiau laiko, nes tai atima laiką iš kitų veiklų.

Apranga

Vėlgi, jeigu svajojate apie sėkmę finansine prasme arba karjeros atžvilgiu, turite kuo labiau sumažinti laiko sąnaudas kitiems dalykams. Paskaičiuota, kad moterys kasdien praleidžia tikrai nemažai laiko (bent jau 2,5-3 kartus daugiau nei vyrai) svarstydami, ką apsirengs. Mūsų veikėjas turi labai daug porų, bet bene identiškų arba visiškai vienodų rūbų. Tai yra, šio žmogaus komodoje ir spintoje rasime labai daug, bet labai panašių rūbų, kad nereikėtų leisti laiko galvojant „Ką gi apsirengti?“.

Aprangos spintoje suskirstomos į: kasdienę, sporto bei proginę. Taip pat svarbu turėti šiltų rūbų žvarbiam orui, nes bent jau Lietuvos klimatinėmis sąlygomis (panašios, tiesa, vyrauja ir minėtoje Čikagoje) oras gali būti nenuspėjamos. Viršutinės striukės ir megztiniai – vienspalviai, kokybiški, patikimų gamintojų. Jų įsigyti galima Varle internetiniame puslapyje.

Svarbu ne tik tinkamai ir minimalistiškai susidėlioti komplektus, bet ir turėti pakankamai vietos geram rūbų organizavimui. Tinkamus baldus, tokius kaip spintos ar komodos galite įsigyti šiame puslapyje

Viską susumavus turime, kad drabužiams neskiriama laiko arba jo skiriama labai mažai. 

Darbas

Kai įvardiname, jog žmogus yra „sėkmingas“, dažniausiai turime omenyje, kad jis turi daug turto arba daug uždirba. Mūsų herojus dirba po 11 valandų kasdien savo biure bei 3-4 valandas būna pasiekiamas namuose. Tai yra ta kaina, kurią reikia mokėti dėl sėkmės. Atvykęs į darbą 9 valandą ryto, šis asmuo iš jo išvyksta tik apie 9 valandą vakaro. 

Taigi, sėkmingo žmogaus dienotvarkėje didžiąją dalį laiko užima darbas. 

Pramogos

Pramogoms skirtas laikas turi būti planuojamas iš anksto arba tam galima skirti maksimaliai vieną dieną per savaitę (neplanuotai). Pailsėti ir rūpintis savimi būtina, tačiau smagiausia ir produktyviausia, pasak mūsų herojaus, kai darbas tampa ir būna pramoga.

Miegas ir higiena

Nors pramogoms skiriama ir nedaug laiko, bet visai kas kita yra susiję su poilsiu. Ilsėtis bei rūpintis savo kūnu yra būtina, norint ilgą laiką išlikti produktyviems bei neišprotėti nuo per didelio krūvio ar streso. Miegoti reikia bent 6-7 valandas, kitaip organizmas būna nualinamas ir didėja lėtai besivystančių ligų ir sutrikimų rizika. Būtina prižiūrėti savo kūną ir nedvejojant rinktis masažo paslaugas ar pasiplaukiojimą baseine. Tam reikėtų skirti bent valandą per dvi savaites. 

Moterims reikėtų ieškoti, kaip optimizuoti makiažui ir higienai skiriamą laiką, jog jo nesudegtų per daug. Na, o vyrams vienintelė tikrai svarbi dieninės higienos dalis – skutimasis, kuris neužima labai daug laiko, jeigu tai darote reguliariai/

    Komentuoti

    Ribotas HTML

    • Leidžiamos HTML žymės: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
    • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
    • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
newspaper

Prenumeruokite „Alytaus naujienos” elektroninę versiją. Ir kas rytą laikraštį gausite į savo el. pašto dėžutę.