Ką reikia žinoti prieš ryžtantis kasrytiniam grūdinimuisi? (1)

grudinimasis
Organizmo grūdinimas ne tik suteikia energijos, bet taip pat padeda išvengti įvairių ligų, todėl nieko nuostabaus, kad gana dažnai pasvarstoma apie galimybę sistemingai atlikti grūdinimosi procedūras. Grūdinimosi procedūras svarbu atlikti laipsniškai: jei pradėsite nuo mažų žingsnelių, o vėliau pereisite prie sudėtingesnių procedūrų, organizmui neteks patirti pernelyg didelio streso. Taigi, ką vertėtų žinoti prieš pradedant grūdinimąsi?

Tam tinkamiausias šiltasis metų laikas

Sveikatos specialistai pataria grūdinimosi procedūras pradėti šiltuoju metų laiku, tačiau tam gali tikti ir kiti metų laikai. Pradedantiesiems geriausia rinktis riboto kūno ploto grūdinimąsi (pavyzdžiui, tik rankų ar kojų): jei grūdinamasi vandeniui, jo temperatūra turėtų būti maždaug +16 ºC (apipylimui geriausia rinktis šiltesnį vandenį – maždaug +24 ºC).

Grūdinimąsi pradėkite puikios sveikatos

Jei skundžiatės tam tikrais sveikatos sutrikimais, grūdinimasis gali būti net labai pavojingas. Greitas atšalimas ar perkaitimas gali iššaukti nepageidaujamas organizmo reakcijas, todėl silpnesnės sveikatos žmonėms grūdintis vertėtų labai pamažu. Jei dvejojate, ar grūdinimasis nebus pernelyg pavojingas, pirmiausia pasitarkite su gydytoju. Organizmui stokojant tam tikrų reikalingų medžiagų, naudinga vartoti maisto papildus, kurių didelį pasirinkimą rasite ponasbicepsas.lt svetainėje.

Grūdinimosi procedūrų intensyvumas

Grūdintis vertėtų kasdien, tačiau kas 2-3 dienas jau galima didinti procedūrų intensyvumą (kas savaitę galėsite ilginti procedūrų trukmę). Pertraukas vertėtų daryti tik tada, kai grūdinimosi procedūrų negalite tęsti dėl užklupusios ligos. Žemiau rasite kelis pagrindinius grūdinimosi principus, todėl galėsite pasirinkti labiausiai tinkantį.

Oro vonios

Niekam ne paslaptis, kad buvimas gryname ore visada užtikrina kur kas geresnę savijautą ir padeda išvengti įvairių ligų, todėl grūdinimąsi galite pradėti nuo buvimo gryname ore. Naudinga bent kelias minutes pabūti vėsiame ore ir šiek tiek prasimankštinti, miegoti prie praviro lango, ir t.t. Kiekvieno žmogaus organizmas yra labai individualus, todėl pirmiausia yra svarbu tinkamai įsivertinti savo galimybes.

Apsitrynimai

Tai – viena paprasčiausių procedūrų, nuo kurios galima pradėti grūdinimąsi. Principas yra labai paprastas: kambario temperatūros vandenyje pamirkykite rankšluostį ir juo išsitrinkite kūną. Pradėkite nuo viršutinės kūno dalies (kaklo, rankų, krūtinės ir nugaros), o vėliau ištrinkite ir juosmenį bei kojas. Po šios procedūros odą nuvalykite sausu rankšluosčiu.

Apsipylimas vandeniu

Pirmus kartus atliekant šią procedūrą vertėtų naudoti gana šiltą (maždaug +30 ºC temperatūros) vandenį, o vėliau bus galima palaipsniui pereiti prie vėsesnio. Taip pat galite išbandyti kontrastinį dušą: pirmus kartus vandens temperatūra neturėtų ženkliai skirtis, tačiau vėliau galėsite pereiti prie grūdinimosi itin karštu ir labai šaltu vandeniu.

Šaltas dušas

Grūdinimuisi ypač padeda šaltas dušas. Nors pirmomis dienomis gali būti sunku išbūti po šalto vandens srove, tačiau gali pakakti vos 15 sekundžių. Iš pradžių apliekite tik vieną koją ar ranką, o tada palaipsniui apliekite ir kitas kūno dalis. Galite net neabejoti: po šios procedūros jūsų nuotaika bus kur kas geresnė!

Kaip jau minėta anksčiau, grūdinimuisi yra itin svarbi puiki sveikata, todėl prieš imdamiesi tam tikrų procedūrų pirmiausia įsitikinkite, kad organizmas nestokoja jam reikalingų medžiagų. Jei svarstote įsigyti kokybiškų baltymų papildų, apsilankykite specializuotose parduotuvėse, kuriose prekiaujama tokia produkcija. Atminkite – tik pas mus rasite geriausias kainas!

 

 



 

    Komentarai


    Palikite savo komentarą

    Ribotas HTML

    • Leidžiamos HTML žymės: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
    • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
    • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
newspaper

Popierinė "Alytaus naujienos" laikraščio prenumerata

Norėdami užsiprenumeruoti popierinę "Alytaus naujienos" laikraščio versiją rašykite mums el. paštu: skelbimai@ana.lt ir nurodykite savo vardą, pavardę ir adresą, kuriuo turėtų būti pristatomas laikraštis. Kai tik gausime jūsų laišką, informuosime Jus dėl tolimesnių žingsnių.

newspaper

Prenumeruokite „Alytaus naujienos” elektroninę versiją. Ir kas rytą laikraštį gausite į savo el. pašto dėžutę.