Daugėja valdininkų, pabrangintas šaltas vanduo, kritikos strėlės – partine pavadintai „Dzūkijos vandenų” valdybai (19)
„Gyventojų sumažėjo beveik 10 tūkstančių, valdininkų daugėja, nėra logikos“
Alytaus miesto savivaldybės administracijos direktorė Ona Balevičiūtė spalio 28-ąją vykusiame miesto tarybos posėdyje pristatė sprendimo projektą, kuriuo nuo ateinančių metų vasario administracijoje vietoj 180 čia esamų pareigybių atsirastų 182, vietoj 19-os administracijos skyrių 20. Pareigybių skaičiaus didinimas susijęs su naujo – Verslo skyriaus atsiradimu. Tokiu būdu dalijamas dabar administracijoje esantis Turto valdymo ir verslo skyrius.
Kaip tarybos posėdyje sakė O.Balevičiūtė, atskiras Verslo skyrius dirbtų su ekonominės plėtros programų rengimu, investuotojų paieška, Pramonės parko plėtra, bendradarbiautų su viešąja įstaiga „Investuok Lietuvoje“, organizuotų investuotojų ir verslo įmonių aptarnavimą vieno langelio principu, būsimiems investuotojams suteiktų visą reikiamą informaciją apie mieste laisvus sklypus, socialinę aplinką.
Administracijos direktorė teigė, jog naujo skyriaus atsiradimui yra pritarusi Alytaus miesto verslo plėtros koordinavimo taryba.
Kad Verslo skyrius reikalingas, tvirtino ir miesto meras Nerijus Cesiulis, pabrėždamas, jog verslas yra Alytaus variklis.
Tačiau ne vienam tarybos nariui didinti valdininkų skaičių, tuo metu, kai mieste mažėja gyventojų, atrodė nelabai suprantama. „Prieš dešimt metų savivaldybės administracijoje buvo 172 darbuotojai, per tą laiką gyventojų sumažėjo beveik 10 tūkstančių, valdininkų daugėja, nėra logikos. Darykim tą skyrių, bet iš vidinių resursų. Kyla įtarimų, kad taip bus kuriamos darbo vietos kažkuriems partiniams“, – piktinosi Mišrios tarybos narių grupės atstovas Česlovas Daugėla.
Tarybos frakcijos „Sprendimai ir atsakomybė“ vadovas Sigitas Leonavičius nurodė ir konkretų vidinį resursą, kaip gali būti kuriamas naujas Verslo skyrius: „Sumažinkite komunikacijos specialistų, kurių yra trys ir kurie bėgioja paskui merą.“
Mišriai tarybos narių grupei vadovaujantis Valerijus Vencius įvardijo dar vieną vidinį resursą kuriant naują skyrių – mero patarėjų, kurių dabar irgi yra trys, mažinimą.
„Sprendimams ir atsakomybei“ priklausantis Gediminas Daukšys konservatoriams ir kitiems tarybos nariams priminė pažadus prieš savivaldos rinkimus mažinti administracinį aparatą ir siūlė pagalvoti, ką dabar norima padaryti.
Tačiau daugumos tarybos narių balsų užteko, kad valdininkų savivaldybės administracijoje padaugėtų ir čia būtų įsteigtas naujas Verslo skyrius.
Liko nenuskriausti seniūnaičiai
Kai pati miesto valdžia pasimalonino papildomais etatais, neliko nuskriausti ir prie valdžios esantys senūnaičiai. Spalio 28-ąją posėdžiavusi miesto taryba nuo ateinančių metų sausio jiems padidino veiklos išlaidų metų ketvirčio dydį.
Iki šiol seniūnaičiai savo veiklai – kurui, pašto, interneto, kanceliarinėms išlaidoms per ketvirtį iš miesto biudžeto gauna 90 eurų. Nuo ateinančių metų šis ketvirtinis išlaidų dydis išauga iki 150 eurų.
Išplėstinėje seniūnaičių sueigoje buvo nuspręsta kreiptis į miesto tarybą dėl jų veiklos išlaidų dydžio pakėlimo ir taryba tam pritarė.
Alytaus mieste yra 14 seniūnaitijų.
Padidinta šalto vandens kaina
Nuo gruodžio Alytuje šaltas vanduo, nuotekų tvarkymas kartu su apskaitos prietaisų priežiūros mokesčiu, nepaisant, kad pastarasis ir mažėja, šios paslaugos kaina gyventojams ir įmonėms didėja vidutiniškai 3,27 proc. Tam buvo pritarta spalio 28-ąją vykusiame miesto tarybos posėdyje.
Kaip tarybos nariams aiškino savivaldybės kontroliuojamos bendrovės „Dzūkijos vandenys“ Ekonomikos ir plėtros departamento vadovas Tomas Valatka, šalto vandens ir nuotekų tvarkymo kaina didėja dėl dviejų pagrindinių priežasčių – pagal naują Mokesčio už aplinkos teršimą įstatymo redakciją apie tris kartus didesni taršos mokesčiai ir neišvengiamai kaip ir visoje šalyje kyla bendrovės darbuotojų atlyginimai. O minėtos paslaugos kainos Alytuje nebuvo keistos daugiau nei dvejus metus.
Tad nuo gruodžio daugiabučių gyventojams vieno kubinio metro geriamojo vandens tiekimas ir nuotekų tvarkymas kainuos 2,37 euro su pridėtinės vertės mokesčiu (PVM), o iki šiol už tai reikia mokėti 2,09 euro su PVM. Individualių namų gyventojams šios paslaugos kubinio metro kaina padidės nuo 2,09 euro su PVM iki 2,32 euro su PVM. Įmonėms ir kartu biudžetinėms įstaigos, pavyzdžiui, švietimo įstaigoms, šalto vandens ir nuotekų tvarkymo vieno kubinio metro kaina išaugs nuo 2,19 euro su PVM iki 2,41 euro su PVM.
Apskaitos prietaisų priežiūros mokestis nuo gruodžio daugiabučių namų gyventojams sumažės nuo 2,03 euro per mėnesį su PVM iki 1,03 euro su PVM, individualių namų gyventojams – nuo 1,50 euro su PVM per mėnesį už apskaitos prietaisą iki 0,87 euro su PVM.
Nepriklausomų valdybos narių sąsajos su miesto tarybos dauguma
Nors miesto tarybos daugumai užteko balsų nustatyti didesnes kainas šaltam vandeniui ir nuotekų tvarkymui, tačiau „Dzūkijos vandenų“ valdybos atžvilgiu išsakyta nemažai kritikos. Kai kurie tarybos nariai kritikos strėles laidė šios bendrovės valdybai, vadovaujamai Broniaus Bieliausko.
Jis į šios bendrovės valdybą, kaip nepriklausomas narys, buvo parinktas miesto savivaldybės administracijos, o pirmininku išsirinko pati valdyba. Pagal miesto savivaldybės administracijos patvirtintą nepriklausomų valdybos narių apmokėjimo tvarką jam mokamas atlygis sudaro vieną trečiąją „Dzūkijos vandenų“ direktoriaus algos. Dabar valdybos pirmininkui mėnesio atlygis – 1 tūkst. 500 eurų iki mokesčių.
B.Bieliauskas dirba Projektavimo ir geodezijos skyriaus vedėju Alytaus bendrovėje „Alkesta“, užsiimančioje tiltų, kelių ir gatvių statyba, lektoriumi – Alytaus kolegijoje, yra miesto mero N.Cesiulio vadovaujamo Socialdemokratų partijos Alytaus miesto skyriaus tarybos narys, pagal socialdemokratų kandidatų sąrašą pretendavo į šios kadencijos miesto tarybą.
Kitas savivaldybės administracijos parinktas „Dzūkijos vandenų“ valdybos nepriklausomas narys yra advokatūros srityje besidarbuojantis Arturas Zablackas. Jis taip pat susijęs su miesto tarybos valdančiąja dauguma, – į šios kadencijos tarybą pretendavo pagal Tėvynės sąjungos-Lietuvos krikščionių demokratų kandidatų sąrašą. Jam mėnesinis atlygis yra viena ketvirtoji nuo bendrovės direktoriaus atlyginimo ir tai sudaro 1 tūkst. 100 eurų neatskaičius mokesčių.
Mišrios tarybos narių grupės atstovė Laura Radzevičiūtė, ėmus svarstyti šalto vandens didinimo kainą, pirmiausia pasiteiravo, ar neieškota vidinių resursų siekiant nedidinti šios kainos, pavyzdžiui, valdybos nariams atsisakant atlyginimo. „Apskritai, ką veikia partinuko vadovaujama valdyba?“ – teiravosi tarybos narė.
S.Leonavičius pasigedo paties valdybos pirmininko dalyvavimo svarstant šalto vandens kainą. „Sukurti partiniai postai, kam reikalinga tokia valdyba, atsakykite, mere?“ – klausė šis tarybos narys.
Mero atsakymo nebuvo išgirsta. Taip pat tarsi erdvėje pakibo ir tarybos nario G.Daukšio klausimas dėl „Dzūkijos vandenų“ valdybos bendrovės administracijai formuojamų ekonominio efektyvumo uždavinių.
„Dzūkijos vandenims“ dviejų nepriklausomų valdybos narių išlaikymas per metus kainuoja apie 30 tūkst. eurų ir tai yra papildomos išlaidos savivaldybės kontroliuojamai bendrovei.
Popierinė "Alytaus naujienos" laikraščio prenumerata
Norėdami užsiprenumeruoti popierinę "Alytaus naujienos" laikraščio versiją rašykite mums el. paštu: skelbimai@ana.lt ir nurodykite savo vardą, pavardę ir adresą, kuriuo turėtų būti pristatomas laikraštis. Kai tik gausime jūsų laišką, informuosime Jus dėl tolimesnių žingsnių.
Komentarai
Palikite savo komentarą
Technologistan is the…
Komentaras
Technologistan is the popoular and most trustworthy resource for technology, telecom, business and auto news in Pakistan
https://www.technologistan.pk/how-to-check-telenor-balance-code-balance…
Gali partinukai su mero…
Komentaras
Gali partinukai su mero poste esančiu susikurt už savo lėšas uab ir kaip nori skirstos postus. O ne už mokesčių mokėtojų lėšas cirkintis eksperimentuojant. Pats meras net elementaraus klausimo atsakyt nesugeba taryboj - kokie ekonominio efektyvumo rodikliai keliami įmonei? Skiria į direktorės postą, kur savo laiku už Rotušės aikštės brokus atstatydino. Vandentiekio įmonės valdybos jei paskirtas su kelininko- geodezisto ..kompetencijom, kas iš ko šaipos? Jei įmonės departamento vadovas tarybai teikia ataskaitas už įmonės vadovą, kur tik įmonės vadovas atsakingas, kas čia dedas? Reiškia deoartamento vadovas kol aiškina įmonės vadovui ir valdybai kas vyksta - kiek laiko prarandama? O tie sr suvokia, kad iraiškina? Kam šios parodijos už mokesčių mokėtojų lėšas reikalingos?
cia vadinasi,cesiulis kuria…
Komentaras
cia vadinasi,cesiulis kuria darbo vietas
Na tas jau čepsiulis gobšumu…
Komentaras
Na tas jau čepsiulis gobšumu perspjovė visus buvusius merus nevykėlius! Tikras sniečkinis socialdemokratas...
Galimi interesų neatitkimai…
Komentaras
Galimi interesų neatitkimai. Per savivaldą Alytuj turi dirbt taip, kad būt naudinga viso apie 49 tūkstančių alytiškių labui. Ir jei kaip paprastas pilietis teiki siūlymus valdžiai, ką įstatymai leidžia, efektyviai dirbt per es paramą ir švelnint kainas, dėl pramonės parko ir aerodromo 100 ha ..efektyvesnio panaudojimo miesto labui, iš kart neįtinki atskiroms interesų grupėms. Valdžioj efektyviai dirbt per es paramą negabūs ir čia reikia rimtų kompetencijų, švietimo ir kitos pertvarkos dėl gyventojų skaičiau mažėjimo netinka vieniems, dėl pramonės parko kitiems kur ant bankrotų ribų, dėl aerodromo kitiems kur kitų tikslų siekia, viskas. Kaip priešas. Net teismo salėse tokių siūlymų dalis vertinami kaip asmens įžeidimai atskirų politikų.. Iki nualpinėjimų klykiančių, kas ubagams, bedarbiams davė teisę aiškint.. Dar išsityčioję deda tūkstantinies ieškinius, kad ir kiti vergai nedrystų. Reikalaut teisingumo ir ką užtikrina Konstitucija. Todėl ir valdžioje atvirai ciniškai elgias tik dėl savęs rūpinasi ir ne motais jiems. Vienok ir būsimiems rinkimams išlieka šių atskirų interesų grupių priešpriešos. Kaip vieni kitų saskaita išgyvent. Ir partinukai su galimais verslo rėmėjais nelaukdami gazuoja.
Kiekvienos savivaldos…
Komentaras
Kiekvienos savivaldos valdyme galomos įtakos. Vadovauja ir atsako kaip pagal įstatymus numatyta pačių rinkti į valdžią meras su taryba. Arba jais manipuliuoja nerinkti į valdžią, bet organizuotesni? Alytuj panašu kažkas neronkti valdančius kaip aklus viščiukus. Kurie tik kaip sugeba stveria žemyn per postus ir panašiai nieko nepaisant. Vienok stilius nuo Nepriklausomybės pradžios alint miesto interesus saujelės labui, slopint net per teisėsaugą retus drystančius stot už miesto interesus. Trumpiau kaip minkos molį per savivaldą, taip ir turi. Iš savivaldos link parodijos. Tik atskirų interesų intrigos kaip išgyvent miesto interesų saskaita. Tai yra sunkint silpniausiems.
Kai virš įpusėjus kadencijai…
Komentaras
Kai virš įpusėjus kadencijai tarybos narys klausia mero, kokie ekonominio efektyvumo tikslai keliami vandentiekio įmonei ir meras nesugeba atsakyt, rimtoj savivaldoj taip būt negali. Nes iš pitmos kadencijos dienos meras tarybai turi pristatyt vystymo strategijas. Konkrečius ekonominius tikslus savivaldybei ir jos įstaigoms ir įmonėms. Realiai būna siekia pelno es paramos dėka ir švelnint kainas, ar kelia kainas ir savus darbinant link bankrotų. Tokiu stilium dauguma miesto įmonių nubankrotinta ir teisėsauga atsakingų nenustačiusi. Alytaus bruožas. Tad kaip Alytuj imituojama po savivalda, kitur taip sau neleidžia. Net taryba atsakingi ir atskaitingi gaunas nežino, kokių ekonominių tikslų siekia valdyme. Į mero ir direktorės postus nesugebant patiems teikt tarybai strategijų ir pertvarkų su konkrečiais ekonminiais tikslais, kitur net nedrystų pretenduot į tokius postus. O Alytuj tinka ir turi... Valdžioje intelekto trūksta. Su tokiais lygiais Balbieriškį vadovaut negautų, o Alytuj tinka.
Ar taip dzūkijos vandenys…
Komentaras
Ar taip dzūkijos vandenys vadovą ir valdybą drysta žurnalistė ir reti politikai pakedent, drys ir šilumos tinklų įmonę Kitą monopolininkę atliekų tvarkymo centrą? Regis rinkimams gal neabejingiems, kas valdžioj bus? Palankūs, ar nepalankūs?
Visa tai ženklai. Kad…
Komentaras
Visa tai ženklai. Kad partinukai ir jų galimi rėmėjai suvokia. Kad Alytuj išgyvent vis sunkiau. Tad kiek gali per tai mobilizuoja būsimus rinkimus nesiskaitant su metodais. Per kur įmanoma persiimt postus per savivaldą. Drausmės lygis jaučias, neįtiko partinukas biudžetinis,, marš iš posto. Į jo vietą iš kart varžos keli lojalesni partinukai. Panaši ir slopinamų mobingų netiesiogė esmė. Neįtiko, nesavas ir marš ..iš darbo vietos. Trumpiau vergijos principu. Būsiemiems rinkimams aiškių lyderių, kur rimtai gali dirbt miestui tada atskirom interesų grupėm neįtinka, rūpinamasi iš anksčiau. Jei pasirodo, neprileist, slopint net ir per intrigas per teisėsaugą.
Normalu būtų. Kad už blogus…
Komentaras
Normalu būtų. Kad už blogus Alytaus vystymo makroekonominius rodiklius prisiima atsakomybes meras su silpnas strategijas taryboj tvirtinusiais politikais. Kur visa tik jų valdymo pasekmes. Tada meras jei mato nesugeba gerint atsistatydina ir užleidžia postą sugebančiam. Arba siūlo sprendimus tarybai tvirtint dėl strategijų gerinimo ir pertvarkų, reaguojant į gyventojų skaičiaus mažėjimą. O čia ciniškai nereaguoja, puola didint etatus nokompetentingiems partinukams. Ir kur partinukas prieina prie įmonės valdybos, didėja paslaugų kainos. Vietoj to, kad stengtūs per es paramą švelnint. Ar su piktais darbdaviais puola ant bedarbių likučių, kad vergais nenori pratest galimų bankrotų agonijų. Blusinėja ubagų šeimų lengvatas, ar kokiom auto bedarbiai privažiuoja ar ką daro. Kažkokie valdžios postams nepribrendę. Tik stvert postus nežiūrint sugeba, ar ne, didint paslaugų kainas. Pareiškimų dėl mobingų malšinimas tik to dėka, neteisingumo saskaita ir valdžioj išsilaiko. Iki šiol visuomenei nepaaiškinta dėl atsakingų už lėšų į Ispanijos saskaitą pervedimų. Reiškia kaip normalu prie jų ir teisėsauga nemato. Reiškia Alytus per šiuos galimai klaninių interesų įsigaliojimą pasmerktas nykimui. Reiškia klaniniai interesai po politika aukščiau už miesto interesus. Dauguma mato, tyli..reiškia pasyvumu palaiko.
Ką reiškia, kaip meras…
Komentaras
Ką reiškia, kaip meras nesugeba atsakyt į tarybos narių klausimus? Kaip turi aiškint, ar ne savo rogėse? Kodėl įtartinų situacijų nemato ir nesignalizuoja savivaldybės kontrolieriaus tarnyba, savivaldybės Etikos komisija? Jei kelių tiesimo įmonės darbuotojas vadovauja vandentiekio valdybai, regis kitas mero patarėjas ant pusę etato? Tai ar nėra interesų kirtimosi jei pataria merui klausimais, kur ir firma mieste atlieka savivaldybės projektus? Ar nėra tai, kad galima partinukų rėmėja firma per silpnus miesto vadovus juos kaip viščiukus grežia per savivaldos sistemą? Ir ar tik jie vieni? Ir čia tikra kompetencija stt nors kaip ir grėsmes dėl interesų kirtimosi aiškintis? Ir viešint alytiškiams. Reiškia štai kas iš rimtos savivaldos belikę per šiuos pajacynų lygio cirkus? Dar tegu paviešina, kiek viso savivaldybė paskolų pasikrovus? Gal palengvės alytiškiams į tai ramiai užsileist..? Kieno čia schemos ar mokykla? Nes eiliniams nuo gatvės taip nepasiekt.
Pagal įstatymus politikams…
Komentaras
Pagal įstatymus politikams ir viešiemas asmenims, pareigūnams aukšti reikaalavimai. Turi dirbt žmonėms, veikla skaidri ir efektyvi miesto interesų labui, pavyzdys eiliniams. Kaip etiškai elgtis ir išlaikyt moralės aukštus kriterijus. Dabar kokius pavyzdžius rodo politikai savo elgesiu. Kur turi laikytis įstatymų. - Griebk postus sugeba, ar nesugeba? Už ką vandentiekio vadovui moka gaunas apie 6 tūkstančius eurų per mėnesį. Kad į tarybos posėdžius neateina ataskaitų pristatyt? Valdyboj iš vis ar suvokia ką daro ir kas gaunas bei dar primoka tūkstantinius atlyginimus. Kur Alytaus rinkoj daugumai tik pasvajot? Kas čia saujelei kaip aukso aruodai per savivaldą? Ar savivalda į kaip kažkieno privatų dvarą pavirtę, semia kiek netingi? O juk mero ir direktorės postuose partinukai su didelėm politinėm patirtim. Ko išmoko tą ir demonstruoja.
Iš kur pas Alytaus…
Komentaras
Iš kur pas Alytaus partinukus toks mandrumas? Kitur į mero ir direktorės postą net nedrystų pretenduot kur patys nesuvokia miesto sėkmingo vystymo strategijų ir švietimo pertvarkų. Nedrystų nereaguot į gyventojų skaičiaus mažėjimą. O Alytuj drysta imt postus, kur nesugeba. Ir dar skelia tesinius. Pav. po Rotušės aikštės brokų peripetijų kažkada atstatyta direktorė. Ją vėl skiria direktore ir ši eina, nors kiti gal vertontų save, nesugebėjau ir gal nereikia. Taruba nepatvirtino valstiečių deleguoto į dir. pavaduotojus, kuris savo laiku miesto labui principingiau sudirbo dėl šilumos tonklų. Jei į vandentiekio valdybą eina su kelininko kompetencija dirbantis kelių tiesimo firmoj, tai gal pasvertų ar sugebės? Nes paslaugų kainų kilimas kitur taip lengvai neleidžia. O Alytuj partinukam būtent reikia tokių savybių, o ne kitokių. Ir netiesiai persišviečia teisėsaugos institucijų galimas poveikis. Nemato padangų gaisro pradmenų, Rotušės aikštės brokų, žaliosios gatvės nuošliaužų.., mato? Kas kur klaneliams neįtinka, yra.
Anoje kadencijoje buvo mada,…
Komentaras
Anoje kadencijoje buvo mada, kad eiliniai alytiškiai už tokios informacijos viešinimą galėjo kaip už šmeižtą bylų susilaukt. Ar už siūlymus valdžiai dėl viešo intereso geresnio atstovavimo iš stt fabrikuotų bylų dėl poveikio sulaukt. Kur buvo tokie atvejai ir bliuško bei įtraukti valdininkai ir politikai pasmerkė. Tik verslininkas nebūt verslininkas, jei neparduos ką gali ir bent kokiom priemonėm stengsis pasinaudot. Tad žurnalistės tyrimai ir viešinimas verti pagarbos. Išdryst klanelius viešint.
Kuo skirias gaujos metodai…
Komentaras
Kuo skirias gaujos metodai nuo savivaldos? Gaujoj vadeiva pasakė, vykdo nepaisydami įstatymų. Kas nepaklūsta, baudžia. Savivaldoj reikia laikytis įstatymų ir dirbt viso apie 49 tūkstančių alytiškių labui. Bet vyksta atvejai net teisme nepaiso Konstitucinių žmogaus teisių. Dėl mobingų net valdininkų kolektyvinį pareiškimą dėl mobingo į stalčių. Vietoj to, kad per tarybą svarstyt ir viešint visuomenei. Kur valdoninkai pareiškime metė profesonalius priekaištus tipo. Atskiri net teismais mosikuojas ..kaip skuduru. Kur esant teisingumui iškart turėjo suklust ir nuomonę pareikšt prokurorai, teismo pirmininkė visuomenei aiškint. Juolab Konst. 118 str. sako - prokuroras įstatymo numatytais atvejais gina asmens, visuomenės .. teises bei interesus. O Alytuj tylu, tarsi nėra teisėsaugos ir kitų institucijų, turinčių gint viešą interesą. Per ką paliekamos landos neteisingumui plist. Po klanelių interesais ir savivakdą klupdyt, kaip nustekentą miesto n įmonę. Kitur viešą interesą apsigina, priešingai kaip Alytuj neatsitiesia.
Gal gali žurnalistė…
Komentaras
Gal gali žurnalistė pasidomėt nutraukto Alytaus teisėsaugos tyrimo Nr. 03-2-00215-17 ir teismo civ. bylos Nr.2-952-292/2017 ypatumais. Ir paviešint visuomenei tyrusių pareigūnų pavardes, kad visi alytiškiai žinotų. Nes abiejų situacijų esmė, kaip alytiškis siūlo siūlymus miesto labui dėl aerodromo ir pramonės parko, prasideda triados. Tipo - kas ubagui, bedarbiui davė teisę klaust. Ten nustatyta, po moters kompiuteriais darbo ir namų rašinėta. Bet nevardija kas rašinėjo. Nes jei kiti rašė, bylos dėl naudojimosi asmens duomenimis. Bet tą pačią leksiką teisme politikas po privačiu kaltinimu prieš alytiškį žėrė. Blogo linkėdamas šeimai, vadinant žmogysta pačiam bloga darės. Tablete gaivino. O jei būt numiręs, kas kaltas. Kad teisėja nestabdė, leido tyčiotis iš alytiškio. Neskyrė politikui gydytis? Nevertino nutraukto ikiteisminio tyrimo. Dar politiką prilygindama privačiam iš ubago priteisė kelis tūkstančius ieškinio. Atseit bijokit ubagai prieš turčius Alytuj šokinėt. Nors Konst. įstatymai sako. 7 str. - negalioja įstatymas, priešingas Konstitucijai. 21 str.- draudžiama žemint žmogų pagal socialines grupes. 22str. - teismas ir įstatymas saugo žmogaus ir šeimos garbę. 109 str.- teisėjai nagrinėdami bylas klauso tik įstatymo. 33 str.- piliečiams laiduojama teisė kritikuot valstybės institucijų ir pareigūnų darbą. Draudžiama persekioti už kritiką. Pagal 118 str. - prokuroras gina asmens, visuomenės.. teises- patys mato kokie prokurorai. Sav. Įst. - tarybos nariai atsakingi ir atskaitingi. Turi aiškint žmonėms, o ne per institucijas malšint. Nes Alytuj įsigali absoliutus dalies politikų nesiskaitymas su žmonėm. Vis mažiau teisingumo. Tai turintis pastebėt seimo narys nuo Alytaus, kurio stipri pusė teisininkas, nežinia kur klajoja. Jeigu alytiškiai nesigins, per klanus šaipysis.. Pasikeisdami.
Įdomu, kad Seime socdemai su…
Komentaras
Įdomu, kad Seime socdemai su konservatoriais priešpriešoj. O Alytuj kaip viena gauja stvert iš lovio kiek gali. Net į dir. pavaduotojo postą neprisileido valstiečių deleguoto principingesnio. Reiškia klanai rinkimams atidžiai ruošia dar už šiuos silpnesnius pakaitalus.
Kad pagaliau žurnalistai…
Komentaras
Kad pagaliau žurnalistai parašė nors vieną rimtesnį straipsnį apie savivaldos ypatumus. Kur požymiai dėl galimų interesų kirtimosi partiniais ir kitais pagrindais, skiriant į postus. Kelininkas vadovauja vandentiekio valdybai ir iš kart kainų pakilimai. Ko nemato teisėsauga ir stt ereliai? Anoj kadencijoj nematę padangų gaisro pradmenų, bet įnirtingai blusinėję retus neįtinkančius. Net už viešą interesą stojančius ir bliuško gėdingai byla teisme. Kur net žmoniškai atsiprašyt nesugeba tuomet bandytų į jų intrigas įtraukt valdininkų, politikų. Kurie skundikais būt nesutiko ir išreiškė atvirai pasipiktinimus jų blusinėjimais. Tuo tarpu paskutiniu metu miesto vakdymas panašėja į kaip primityvių gaujinių metodų įsigalėjimą per savivaldą partonukų uabų labui. Tarsi po jų tvanas steigias postus nereaguodami į gyventojų skaičiaus mažėjimą. Dėl išryškėjančio mobingo pareiškimus metas į š.., apačioj bijokit. Kol jie kaip bolševikai per savivaldą užiminėja kiek pajėgia. Aišku, kodėl Nepriklausomybės pradžioj prasidėjęs Alytaus nykimas per įmonių praradimus atsikartoja per savivaldybės sistemis likučius prie tų pačių partijų. Kaip genais jiems įaugęs silpnesnių saskaita..
Ar Alytui reikia rimto mero?…
Komentaras
Ar Alytui reikia rimto mero? Ar, pradėję kadenciją nuo beprasmių konferencijų ir komandiruočių tesia. Bereikšmių juostelių karpymą ir pareiškimų dėl mobingą į šiukšliadėžę vietoj to. Kad ištirtų ir baigtūs žmonių teisių nepaisymas. Kas rodo nesiskaitymą. Pas vienintelius pustuščias pramonės parkas kaip kitur nuo pertekliaus dūzgia. Dėl aerodromo 100 ha nei taip, nei šiaip. Didelė bedarbystė ir maži atlyginimų vidurkiai pasekmės taryboj tvirtintų silpnų strategijų. Kur nereaguojant į gyventojų skaičiaus mažėjimą nesimato taryboj iniciatyvų gerinant vystymo strategijas ir pertvarkas savivaldybėj. Ypač švietimo pertvarkų. Jei reikalaut iš strateginių monopolinių įmonių per es paramą švelnint paslaugų kainas, priešingai. Leidžia elgtis kaip nori valdybose priskiriant neaiškių kompetencijų asmenų. Partinukai kaip uab principais dėl kaip išgyvent prisidarbinant savų per savivaldybės sistemą. Valdžioj nesugeba patys, bet nepraleis ir sugebančių. Ir tegu murkdos visas miestas stagnacijoj, kad partinukai kaip nors išgyventų. Apie paskolas kaip gražins tabu. Tarsi savivaldybės sistema kaip nustekenta n miesto įmonė ir atsakingų nėra.